Dittes indkøbs Bimmer-liste!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2010

Sofia

DK skriver:

Hej (Sofia, he he)

I får lige tøj-listen med her også!

Here goes:

Det meste er str. 56, og jeg har lidt i str. 50.

Bukser:

4 par joggin, 2 par velour, 2 par selebukser velour, 1 par fløjlsbukser og 1 par i bomuld med foer. 3 smækbukser.

Bluser:

7 langærmede bodyer, 9 langærmede trøjer, 12 bodyer korte ærmer, 4 cardigans, 2 hjemmestrikkede trøjer i bløøød uld. 1 skjorte, 2 polo t-shirts.

3 heldragter.

Huer: 5 hjelme, 2 i blød velour uden stropper og 1 fin fin hjelm i lækkert hjemmestrik i chasmeregarn!

17 par sokker, 3 par uld/strik-futter, 6 par strømpebukser

8 natdragter

1 jakke og 1 flyverdragt, 2 par små sko. 

1 hagesmæk.

Det var helt præcist det jeg har i str. 50 og 56! Rigeligt, he he!

Hvor er det sødt af dig - mange tak for tøj-listen Så meget har vi slet slet ikke endnu, men mon ikke januarudsalget bliver min ven Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2010

DK

Sofia skriver:

Hvor er det sødt af dig - mange tak for tøj-listen Så meget har vi slet slet ikke endnu, men mon ikke januarudsalget bliver min ven Knus

Jeg tror altså helt ærligt heller ikke at vi får brug for så meget. Som sagt har jeg kun så meget fordi jeg var heldig at finde den kæmpe portion brugt!

Men jeg kan give heads up på hvor meget vi egentligt nåede at bruge inden du skal føde! Og hvis det er en dreng, så kan du købe det hele for et par hundrede kroner, he he!

Anmeld

15. november 2010

Sofia

DK skriver:

Jeg tror altså helt ærligt heller ikke at vi får brug for så meget. Som sagt har jeg kun så meget fordi jeg var heldig at finde den kæmpe portion brugt!

Men jeg kan give heads up på hvor meget vi egentligt nåede at bruge inden du skal føde! Og hvis det er en dreng, så kan du købe det hele for et par hundrede kroner, he he!

Uh, ja det kunne være fantastisk, hvis det også bliver en lille dreng vi får

Men jeg kan godt lide din tanke med, at jo mere tøj man har, jo færre gange i ugen skal man bøvle med vasketøj! Så tror vi må have en del, føler ikke for at rende op og ned fra 3. sal til kælder-vaskeriet alt for mange gange...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.