Grrrrrrr...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. juli 2008

Monica

Hej

Ved godt at IVF skrev lidt om det tidligere...
... Men hvem fanden>( har taget min lille dreng? Han er sur og skriger hele tiden...>( Også om natten - den sidste uge har han været vågen ca 1,5 time hver nat - hvor han bare skriger - vi kan slet ikke nå ind til ham. Vi har prøvet alt, flaske, vand, sukkervand, saftevand, lidt tøj, meget tøj, sang, nus, ingen ting - Han græder og græder og falder så tilsidst i søvn (i vores seng)

Om dagen, når han er blevet hentet, gider han ikke noget, hænge og græde... og slet ikk spise aftensmad... Og d er ikke fordi han kommer forsent i seng - i dag sov han 18.40.....

Er det "bare" varmen???

Moni - som er så træt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2008

ivfmarie

Det er en test af vores moder-evner... Hold ud! Prøven [k]kan[/k] bestås! Jeg slap igennem uden at slå nogen ihjel. Efter 14 dage med satans yngel i huset er bøtten vendt, og min dreng er kommet hjem igen! Marie - its fucking hard, I know :'(

Anmeld

30. juli 2008

Monica

I dagplejen er der ingen problemer, men når vi kommer hjem på "helvedes adressen" så går det galt...>(
Ikke en gang bade bassinet gider han... Men Marie, jeg håber at min glade og - sove igennem om natten - dreng, snart kommer tilbage...

Anmeld

30. juli 2008

Rasmine

Stakkels Moni...

"Men bare vent til de kommer i "trods-alderen" "
(selvom der er "nogen som siger det ikke hedder sådan, herhjemme føles det ofte som trods)

Eller hvad med puberteten?
-Fy føj¨.

Anmeld

30. juli 2008

Monica

Annonce:

Byt til nyt!

Haves: Dreng, 13 mdr, 8,5 kg, 77 cm, sur, hidsig, gider ikk i bad eller ha skiftet ble. Vågen og skriger 1,5 time om natten. Vil gerne tømme skuffer og skabe. 3,5 pk bleer medfølger...

Ønskes: Glad dreng, som ikke hiver i dilleren når der er lort på, sover om natten, forstår at når mor siger nej, så betyder det NEJ. Som forstår at mad skal være på tallerkenen eller i maven og IKKE PÅ GULVET, og ikke stiller et mug fjæs op hver 2 minut...

Nu sover han, har lyst til at kramme ham og fortælle at jeg ælsker ham (L)- men gør der ikke for hvis nu han vågner..8(8(

Og Mabech - ikke trods alder og slet ikke pubertet... nej nej nej...;)

Anmeld

30. juli 2008

ivfmarie

Monica skriver:

Annonce:

Byt til nyt!

Haves: Dreng, 13 mdr, 8,5 kg, 77 cm, sur, hidsig, gider ikk i bad eller ha skiftet ble. Vågen og skriger 1,5 time om natten. Vil gerne tømme skuffer og skabe. 3,5 pk bleer medfølger...

Ønskes: Glad dreng, som ikke hiver i dilleren når der er lort på, sover om natten, forstår at når mor siger nej, så betyder det NEJ. Som forstår at mad skal være på tallerkenen eller i maven og IKKE PÅ GULVET, og ikke stiller et mug fjæs op hver 2 minut...

Nu sover han, har lyst til at kramme ham og fortælle at jeg ælsker ham (L)- men gør der ikke for hvis nu han vågner..8(8(

Og Mabech - ikke trods alder og slet ikke pubertet... nej nej nej...;)

:D
Det er da godt du stadig har dit humør... så er der håb!!

Anmeld

30. juli 2008

Tynen

HOLD UD!!!!!
Du kan godt - Selvom det er hårdt og skide hamrende træls og frustrende!!

Har desværre ingen råd, andet end at trække vejret dyyyybt ned i maven!!

Som Marie så flot udtrykker det, KAN perioden faktisk gennemleves uden mord eller vold af grov karakter.
Verbal undertrykkelse er dog ikke et must! Bare få det udddd!!

(H)

Anmeld

30. juli 2008

ivfmarie

Tynen skriver:

HOLD UD!!!!!
Du kan godt - Selvom det er hårdt og skide hamrende træls og frustrende!!

Har desværre ingen råd, andet end at trække vejret dyyyybt ned i maven!!

Som Marie så flot udtrykker det, KAN perioden faktisk gennemleves uden mord eller vold af grov karakter.
Verbal undertrykkelse er dog ikke et must! Bare få det udddd!!

(H)

Et bande-indlæg med alskens grimme ord kan lette meget :$

Anmeld

31. juli 2008

Loggidut

monica, jeg har oplevet noget underligt, hvis jeg henter Tif klokken 3 som sædvanlig, så har jeg den der pige som er vred og tvær, ked og hidsig...men henter jeg hende klokken 2, så er det som om hun er glad og frisk...
jeg ved ikke om det lige er den sidste time som køre hende helt derud...
i går da præsten skulle komme, hentede jeg hende klokken 2, for så vidste jeg vi fik ro til at snakke...

måske er varmen også med til at gøre sit...så udkørthed og varme vil være mit bud på det?

Anmeld

31. juli 2008

Monica

Ja, nu skal man jo passe på når man skal til at rose... (Overvejer en ano indlæg, IVF;)) Men han har bare været ssssååååååååå sød og god her til eftermiddag, og nu sover han så sødeligt - og det håber jeg han bliver ved med...

Lars har været nede for at få taget pas billede af Gustav idag. Det var ikke nemt, han har en kedelig tildens til at sidde med åben mund hele tiden... Så fotografen havde sit hyr med at få lukket munden på knægten... Ja, ja... Synes egentlig at det er fjollet at han skal have sit eget pas...

Så nu må vi se om de godkender billedet i morgen...

Moni - og tak fordi i svarede på mit indlæg(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.