Råd søges tøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

275 visninger
6 svar
0 synes godt om
30. juli 2008

Joan ( Smallie )

Vil bare lige høre om der er nomalt at man har mange pluk veer anden gang man er gravid(?)

jeg har så mange pluk veer selv om jeg kun er 11 uger henne. Havde det bare slet ikke så meget med Niels.

Er det noget jeg skal tage mig af eller skal jeg bare blive ved med at arbejde lige så meget som jeg gør nu??

Ej er altså forviret. For jeg ønsker ikke at det skal gå lige så galt den her gange som det gjorde med Niels. Bare fordi jeg ikke kunne finde ud af at tage den med ro:$

(H) Joan som er noget forviret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2008

bette

jeg tror du skal prøve at tage den lidt med ro.. det kan jo være et tegn på du skal slappe lidt mere af..
måske du stresser for meget??

Anmeld

30. juli 2008

Kaufie

Hmmmm.... for det første kan jeg slet ikke huske hvordan det var at være gravid..... og da slet ikke hvornår det var "normalt" at få plukveer. For det andet har jeg selv kun prøvet det en enkelt gang - at være gravid altså - så jeg er ikke til nogen hjælp...

Men jeg ville nok ringe til SP - har man overhovedet fået sådan en i uge 11? - ellers lægen.

Anmeld

30. juli 2008

ivfmarie

Hej Joan.
Jeg kender godt de skide plukveer!! Jeg havde virkelig mange i min første graviditet. Og lægens råd var at tage den med ro - men det blev altså hverken værre eller bedre af at slappe af. Eller jo, når de var der hjalp det selvfølgelig at ligge ned, men de kom uanset om jeg lå på langs en hel dag, eller om jeg løb en tur. Men det endte nu alligevel med at jeg blev sygemeldt fra uge 24 fordi det gjorde mig skidt tilpas når jeg ku gå en hel dag med stenhård mave (eller rettere livmoder)
Jeg fik også at vide at man anden gang ofte mærker flere og tidligere plukveer. Men det slap jeg heldigvis for.

Kort sagt: Plukveer er pissetrælse, men det er der ikke rigtig noget at gøre ved. Vær god ved dig selv, og tænk positivt: med al den forberedelse bliver din livmoder supergod til at presse når det gælder ;)

Marie - der føler med dig, for der er bare ikke noget der kan ødelægge humøret som trælse plukveer

Anmeld

30. juli 2008

Plysbjørnen

Joan ( Smallie ) skriver:

Vil bare lige høre om der er nomalt at man har mange pluk veer anden gang man er gravid(?)

jeg har så mange pluk veer selv om jeg kun er 11 uger henne. Havde det bare slet ikke så meget med Niels.

Er det noget jeg skal tage mig af eller skal jeg bare blive ved med at arbejde lige så meget som jeg gør nu??

Ej er altså forviret. For jeg ønsker ikke at det skal gå lige så galt den her gange som det gjorde med Niels. Bare fordi jeg ikke kunne finde ud af at tage den med ro:$

(H) Joan som er noget forviret

Jeg synes også at jeg har flere plukveer denne her gang... Men tror det hænger sammen med at man ved hvad det er, og at man har mere at se til da man har en lille i forvejen...

Men derfor kan det også godt bare være et tegn på at du skal slå bagdelen i sædet og slappe lidt af...

Betina

Anmeld

30. juli 2008

Joan ( Smallie )

ja for jeg ved jo ikke hvad en vee er for da de havde prøvet på at sætte mig igang i 3 dage med Niels opgav de og han blev taget ved akut kejsersnit og det har jeg ikke lyst til den her gang

Anmeld

30. juli 2008

Tynen

Hmm, jeg tror først jeg fik dem fra uge 15-16 stykker.
Ved ikke hvornår det er "lovligt" at have dem fra.

Jeg ville nok ringe og høre lægen ad - Hellere være på den sikre side.

Og kan du så tage den med ro, Joan!! (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.