Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sander, Yonas, Oskar, Waldemar, Josva, Mikas/Micas, Phillip, Bertram & Thias
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mine unger hedder: Jeppe, Bertram og Konrad og de navne kan jeg selvfølgelig helt vildt godt lide...udover det er jeg til: Arthur, Ingolf, Oswald, Trygve, Hubert, Hermann, Frode, Vitus, Virtus.
Anton
Sigurd
Luis
Julius
Athur
fra Lea, 40+2 som veeeenter på, at prinssessen skal finde vejen ud!!!
Oscar, Malte, Oliver, Noah, Noam, Milas, Micas / Mikas, Elliott, Elias.. Hmm ja det var dem jeg tænkte på først, som jeg selv godt kan lide. (:
Rsa skriver: Som overskriften lyder sig, er vi der hvor vi har 3 pige navne vi kan blive enige om, som vi begge er helt vilde med... Da det så kom til drengenavne, er vi dybt uenige... Jeg kan godt lide Jeppe, Albert og Johannes. Hvor min mand er ovre i Victor og Sebastian. Jeg synes navnene er okay, men føler bare ikke at (hvis vi får en dreng) nogle af de to navne ville være det ideelle navn Og befinder mig egentlig lidt i en situation, hvor jeg har svært ved at gå på kompromis! Så hjælp os lidt her og kom med nogle gode drengenavne, så kan vi, om ikke andet - starte på en frisk og øge navne horisonten På forhånd tak... Venligst Rsa 29 + 3
Som overskriften lyder sig, er vi der hvor vi har 3 pige navne vi kan blive enige om, som vi begge er helt vilde med...
Da det så kom til drengenavne, er vi dybt uenige...
Jeg kan godt lide Jeppe, Albert og Johannes.
Hvor min mand er ovre i Victor og Sebastian.
Jeg synes navnene er okay, men føler bare ikke at (hvis vi får en dreng) nogle af de to navne ville være det ideelle navn
Og befinder mig egentlig lidt i en situation, hvor jeg har svært ved at gå på kompromis!
Så hjælp os lidt her og kom med nogle gode drengenavne, så kan vi, om ikke andet - starte på en frisk og øge navne horisonten
På forhånd tak...
Venligst Rsa 29 + 3
Hva med Marius, Oliver, Tristan, eller Villads
Mine drenge hedder Gustav og William.
Derudover er jeg vild med navnene: Laurits, Julius, oskar og Anton
Jeg er vild med LUKA
Valdemar, Lauge, Linus, Josva, Emil, Ask, Bastian, Kjartan
Julian
Min prins hedder Elias og det synes jeg selvfølgelig er det flotteste navn
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128