Mangler simpelthen drengenavne at vælge imellem... Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.919 visninger
27 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

Rsa

Som overskriften lyder sig, er vi der hvor vi har 3 pige navne vi kan blive enige om, som vi begge er helt vilde med...

Da det så kom til drengenavne, er vi dybt uenige...

Jeg kan godt lide Jeppe, Albert og Johannes.

Hvor min mand er ovre i Victor og Sebastian.

Jeg synes navnene er okay, men føler bare ikke at (hvis vi får en dreng) nogle af de to navne ville være det ideelle navn

Og befinder mig egentlig lidt i en situation, hvor jeg har svært ved at gå på kompromis!

Så hjælp os lidt her og kom med nogle gode drengenavne, så kan vi, om ikke andet - starte på en frisk og øge navne horisonten

På forhånd tak...

Venligst Rsa 29 + 3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Miss.Sunshine

Rsa skriver:

Som overskriften lyder sig, er vi der hvor vi har 3 pige navne vi kan blive enige om, som vi begge er helt vilde med...

Jeg synes navnene er okay, men føler bare ikke at (hvis vi får en dreng) nogle af de to navne ville være det ideelle navn

Og befinder mig egentlig lidt i en situation, hvor jeg har svært ved at gå på kompromis!

Så hjælp os lidt her og kom med nogle gode drengenavne, så kan vi, om ikke andet - starte på en frisk og øge navne horisonten

På forhånd tak...

Venligst Rsa 29 + 3

Jeg elsker navnene Tristan,Malthe,Zander,Malik,Lucas

Anmeld

5. oktober 2010

MF<3

Rsa skriver:

På forhånd tak...

Venligst Rsa 29 + 3

Mig og min kæreste har det lige præcis omvendt, vi kan sagten blive enige om drengenavne, men ik pigenavne? Skal til scanning imorgen, så håber vi kan se kønnet.

Men vi har fundet på, Marco, Miguel, og jeg synes Milas og Micas er vildt søde, eller Noah? Håber i finder ud af det. Min Kæreste vil kun have navne med M . hehe ..

Anmeld

5. oktober 2010

Carina1977

Hehe min søn hedder Mark, så jeg synes jo selvfølgelig at det er et fantastisk navn  Men der er ikke så mange der giver deres barn det navn længere.....tror navnet tilsidst uddør helt

Ej håber i bliver enige om et navn

Anmeld

5. oktober 2010

Sees

Jeg kan godt lige både Albert og Viktor, så jeg står i "begge lejre"

Håber I finder det perfekte navn til jeres guldklump!

Anmeld

6. oktober 2010

SussieThyssen

6. oktober 2010

sandratobias

Min søn hedder Tobias... Så det var da lige et forslag..

Barn nr 2 hvis det blir en dreng ska han hedde Nicolaj (Tobias´ ønske)

Anmeld

6. oktober 2010

mor_sabina

Jamen jeg kan da foreslå, Bertram, William, Jonas, Simon, Elliot, Villum eller Oskar.

Mine drenge hedder Phillip Emil og Jullian Emil (eller det skal han hedde når han kommer ud)

Anmeld

6. oktober 2010

merethe

Profilbillede for merethe

Søren, Morten, Christian, Mads Peter, Thomas

Anmeld

6. oktober 2010

mortilfreja

Jeg er vild med navnet ASGER / ASGAR

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.