Den har været oppe i gruppen et par gange nu - men altså....den der selvstændighedsfase.....hvad søren gør man for at overleve?? Griner af de små pus - så bliver de bare sure......
Nå, men vores eksemplar af en selvstændig dreng præsterede følgende i aftes:
Vi fik hjemmelavede burgere til aftensmad - knægten har før spist en overskåret bolle med ketchup, remo og syltede agurker. Heldigvis fuldkornsbolle, ellers var det lidt sølle....
Nå, men i går var det galt at jeg havde skåret hans bolle HELT over - den skulle hænge lidt sammen i den ene side. Så fik han en ny fra posen - men nææææhnej - den skulle varmes - ok, så fik den en tur på risteren - så var den for varm..... Da den var kølet lidt af kom slemme mor til at lave en ring af ketchup på den ene bund. Det skulle have været en klat...... og det samme skulle hans remo...... I ren frustration kom jeg til at grine af den lille purk, der virkelig var bundulykkelig hver gang jeg lavede noget galt.... og så skal jeg da lige love for han blev tosset.....
Nå, men hvad gør I? Til hvor stor grad danser I efter deres pibe(n) og hvornår griner I bare og lader dem te sig med deraf følgende surmuleri og ingen aftensmad.....??
Anmeld