Jeg er frustreret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

Anonym trådstarter

Jeg har gennem hele mit liv haft utrolig dårlig selvtillid -haft få venner og holdt mig til det jeg kender til og på den måde haft det godt.

Nu er jeg så kommet i arbejde og har fået ansvar og kan pludselig mærke på personalemøderne at jeg er.....ja ordene der popper er.....dum..blank... Synes alt hvad jeg siger bliver hørt, men fejet pænt af bordet igen....Jeg har svært ved at formulere mig fagligt og er dybt dybt frustreret og nærmest bange for at gå på arbejde. Ved at jeg er god til mine beboere, men i forhold til personalet føler jeg mig slet ikke ligeværdig.

Jeg ved godt at jeg er forholdsvis nyuddannet og total grøn (på nær det halve år jeg har arbejdet derude) på området og er nu støt på nye udfordringer i forbindelse med kontaktpersonsrolle og nok har store forventninger om mig selv, men åhr ha, ja jeg ved ikek hvad jeg vil med indlægget og ved egentlig heller ikke hvad I kan sige. Men har nu gået i et stykke tid og havde bare brug for at få det ud.

Jeg er ano, men giver mig gerne til kende andet sted, hvis ikke I kan regne ud hvem jeg er.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

ka li ja

ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive. ved ikke hvem du er.

men hvis du ved du er god til dine beboere, er det sp ikke også det vigtigste? ved godt man skal ha det godt på sit job, men kunne det ikke komme?

Anmeld

5. oktober 2010

Kaufie

Tror også blot din følelse af at være "dum og blank" udspringer af at du netop stadig er ny i forhold til de andre garvede - og så at du ikke har selvtilliden i forvejen......

Men som Kalaha skriver, må det vigtigste være, at du er god til dine beboere - så kommer sikkerheden i jobbet med erfaringen......

Skrevet uden at have noget clue om hvem du er.....

Anmeld

6. oktober 2010

Louise mortil4

Kaufie skriver: