Jeg har gennem hele mit liv haft utrolig dårlig selvtillid -haft få venner og holdt mig til det jeg kender til og på den måde haft det godt.
Nu er jeg så kommet i arbejde og har fået ansvar og kan pludselig mærke på personalemøderne at jeg er.....ja ordene der popper er.....dum..blank... Synes alt hvad jeg siger bliver hørt, men fejet pænt af bordet igen....Jeg har svært ved at formulere mig fagligt og er dybt dybt frustreret og nærmest bange for at gå på arbejde. Ved at jeg er god til mine beboere, men i forhold til personalet føler jeg mig slet ikke ligeværdig.
Jeg ved godt at jeg er forholdsvis nyuddannet og total grøn (på nær det halve år jeg har arbejdet derude) på området og er nu støt på nye udfordringer i forbindelse med kontaktpersonsrolle og nok har store forventninger om mig selv, men åhr ha, ja jeg ved ikek hvad jeg vil med indlægget og ved egentlig heller ikke hvad I kan sige. Men har nu gået i et stykke tid og havde bare brug for at få det ud.
Jeg er ano, men giver mig gerne til kende andet sted, hvis ikke I kan regne ud hvem jeg er.
Anmeld