drengenavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Pige2009

henh01 skriver:

Griner... Dejligt at du er ærlig og meget ligeud af posen.. Haha

Soryy to say Men det rykker bare absolut ikke i mine ører...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

FrkT

henh01 skriver:

Navn nr 2 er Noam - synes I det er bedre?

Clara og Noam??

Synes det passer bedre til Clara, ja... og kan også bedre lide det end Calle/Kalle. Men ville ikke selv vælge det navn. Hellere Noah 

Anmeld

5. oktober 2010

Kløver

henh01 skriver:

Navn nr 2 er Noam - synes I det er bedre?

Clara og Noam??

jeg er mere vild med Calle og Clara end Clara og Noam, det andet klinger bedre

Anmeld

5. oktober 2010

henh01

Meina skriver:

hmm, jeg synes at det lyder mere som et nuttet kælenavn. og så betyder det 'gade' på spansk.

gade - det giver da mening.. griner

Anmeld

5. oktober 2010

henh01

FrkT skriver:

Synes det passer bedre til Clara, ja... og kan også bedre lide det end Calle/Kalle. Men ville ikke selv vælge det navn. Hellere Noah 

Noah er for kliche agtigt i min verden. Kender SÅ mange der hedder det og vil som sagt ikke have et navn alle andre har Det er et helt bevidst valg at det ikke må være for normalt

Anmeld

5. oktober 2010

FrkT

henh01 skriver:

Noah er for kliche agtigt i min verden. Kender SÅ mange der hedder det og vil som sagt ikke have et navn alle andre har Det er et helt bevidst valg at det ikke må være for normalt

Det kan jeg sagtens følge dig i  Hvad med sådan noget som Julian? Synes jeg går godt til Clara..... eller Laurits/Lauritz?

I skal bestemt vælge det navn der er rigtigt for jer.... gav bare min mening fordi jeg blev spurgt 

Anmeld

5. oktober 2010

henh01

FrkT skriver:

Det kan jeg sagtens følge dig i  Hvad med sådan noget som Julian? Synes jeg går godt til Clara..... eller Laurits/Lauritz?

I skal bestemt vælge det navn der er rigtigt for jer.... gav bare min mening fordi jeg blev spurgt 

Er glad for at høre folks meninger. Lauritz og Julian er ikke navne der falder i vores smag

Anmeld

5. oktober 2010

FrkT

henh01 skriver:

Er glad for at høre folks meninger. Lauritz og Julian er ikke navne der falder i vores smag

Hehe bare iorden.

Men hvis jeg skal vælge mellem de to bliver det klart Noam..... synes dog det kringler lidt inde i munden når man siger det, hehe.

Anmeld

5. oktober 2010

SiLiMiMa

jeg kan IKKE li navnet!!

har i ikke nogle alternativer???

heise

Anmeld

5. oktober 2010

henh01

Heise skriver:

jeg kan IKKE li navnet!!

har i ikke nogle alternativer???

heise

jo Noam

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.