drengenavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

Kløver

henh01 skriver:

du må gerne uddybe hvorfor du ikke ville bruge det hvis du har lyst?

tja jeg kan godt li navnet, men ikke på den måde, at jeg ville bruge det, ved ik hvordan jeg skal forklare det, andet end jeg godt kan synes mange navne er søde, uden det er nogle jeg selv lige ville vælge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

henh01

Maja84 skriver:

tja jeg kan godt li navnet, men ikke på den måde, at jeg ville bruge det, ved ik hvordan jeg skal forklare det, andet end jeg godt kan synes mange navne er søde, uden det er nogle jeg selv lige ville vælge

ja det kender jeg alt for godt. det er også derfor vi har så svært ved at finde navn denne gang,. Så er det for specielt, så er det for normalt osv

Anmeld

5. oktober 2010

Kløver

henh01 skriver:

ja det kender jeg alt for godt. det er også derfor vi har så svært ved at finde navn denne gang,. Så er det for specielt, så er det for normalt osv

hehe vi har været ude i samme problem, specielt da jeg gerne vil have det skal være et alm navn uden det er på navnelistetoppen, hvor min mand vælger navnene på toppen af listen, eller nogle mine fætre hedder, og det dur jo ikke

Anmeld

5. oktober 2010

FrkT

Jeg kan bestemt ikke lide navnet. Nej tak!

Og så synes jeg det passer ELENDIGT sammen med Clara. Det ligger alt for tæt op af hinanden....

Anmeld

5. oktober 2010

henh01

Maja84 skriver:

hehe vi har været ude i samme problem, specielt da jeg gerne vil have det skal være et alm navn uden det er på navnelistetoppen, hvor min mand vælger navnene på toppen af listen, eller nogle mine fætre hedder, og det dur jo ikke

Jeg gider nemlig heller ikke de populære navne, hvor man risikere at han kommer til at hedde eks. Victor H, eller william H fordi der er ti andre i klassen der hedder det.

Anmeld

5. oktober 2010

AnneBJ

Synes navnet er ok, dog mest 0med C... Men syns det er svært at sige Clara og Calle, eller Calle og Clara.. For mig bliver det til Cara og Calle eller Clalle og Clara...

Anmeld

5. oktober 2010

henh01

Navn nr 2 er Noam - synes I det er bedre?

Clara og Noam??

Anmeld

5. oktober 2010

Meina

hmm, jeg synes at det lyder mere som et nuttet kælenavn. og så betyder det 'gade' på spansk.

Anmeld

5. oktober 2010

Svei

henh01 skriver:

Åh har brug for jeres mening... Venter dreng om 6 uger og navnet er stadig usikkert.. Vi har dog i dag nået lidt til enighed om et navn vi begge synes er pæne, men nu er jeg lidt i tvivl. Så hvad synes I om navnet Calle/Kalle??

Min datter hedder Clara og synes det klinger meget godt, hvad synes i?

Navnet er fint, men synes måske der er lige lovligt meget naverim-børnebogstitel over det to navne sammen, men det er jo ikke fordi navne ikke er søde, bare for søgt sammen, efter min smag.

Anmeld

5. oktober 2010

henh01

AnneBJ skriver:

Synes navnet er ok, dog mest 0med C... Men syns det er svært at sige Clara og Calle, eller Calle og Clara.. For mig bliver det til Cara og Calle eller Clalle og Clara...

Det tror jeg bare er en vanesag egentlig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.