UNDSKYLD MEN BLIVER SGU KED AF DET....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.122 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. juli 2008

twinboys

Ang. salg af sengesæt.... Fik jeg dette spørgsmål....

Hejsa,
Nej jeg troede du forhandlede det, det betyder at du får det fra forretningen også sælger du det for dem også får du nogle penge for det.
-----------------------------------------------------------------------------------------

Hej nej jeg forhandler ikke.... Gik ind på en hjemmeside fik et godt tilbud da jeg selv ville bestille og da tænke jeg på de kære tøser inde på baby.dk måske de også var interesseret... Og alle vil jo gerne sparre en del penge og ja så ville jeg da dele tilbudet med de andre piger... Da man ikke må reklamere for andre hjemmesider på baby.dk, så tog jeg imod bestilling og nej jeg tjener ikke en rød øre på det... Andet end jeg skal bruge tid og energi på det.... Og oven i købet selv betale for det brune papir de skal pakkes ind i og diesel til og fra posthuset...
Men det gør jeg da med glæde for de søde piger inde på baby.dk....
Håber da også andre måske kunne hjælpe mig en dag...:D

Dette skal ikke lyde negativt, men bliver da lidt ked af at folk bliver mistroiske....Når man bare gerne vil give et godt tilbud til andre også...
Og nej kære Katvig piger, jeg ønsker ikke penge til papir, transport m.m.
Jeg gør det for at glæde jer....:)

Mvh Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2008

Honningblomst

Søde Majbrit...det var da også det mest mistænksomme og ubehagelige spørgsmål...om du fik penge eller ej er vel for så vidt ligegyldigt. Det er et super tilbud lige meget hvad.:)Og hvis du forhandlede det, så fik du vel netop penge ud af det...hmm...mærkeligt spørgsmål..
Men at du gør det for at være sød og hjælpsom, det er da helt FANTASTISK...der er ikke mange mennesker som dig.(L)(L)(L) desværre.Tak fordi du gider og håber ikke du lader dig påvirke at sådan et kedeligt spørgsmål...håber den person sidder med en dårlig smag.:@
Knus Eva..
(H)

Anmeld

30. juli 2008

Pia.

Hej søde Majbritt...

Øv at folk gør den slags... syntes bestemt du gør et flot stykke arbejde og bare det du gider gøre det er jo super....

Stort knus fra Pia, som ikke har glemt dig, fik godt din sms i morges... jeg er med fra fredag Majbritt... og glæder mig rigtig meget... nu nærmer din ferie sig, iii hvor må du glæde dig, min er desværre ved at være slut og opstart af nyt barn venter mig efter ferien... :)

KNUS FRA PIA (H)

Anmeld

30. juli 2008

lonemus

Hejsa!

Sikke dog en kedelig og tarvelig besked du har fået.......hvorfor er der bare altid nogle, som skal sidde og have så ondt af alle andre....(?)

Nu har jeg ikke selv benyttet mig af dit tilbud, men jeg syntes det er SUPER at du gider - og jeg glæder mig til at læse om, hvad du sælger næste gang. Jeg syntes det er enormt stort af dig, at du tænker på alle os her på Baby.dk - det skal du have et stort tak for, samt fordi du ville dele et rigtig godt tilbud med os. - For min skyld må du gerne tjene på det..so what...det er jo stadig et rigtig godt tilbud.
Efter min mening burde du tage lidt for indpakningen, så du ikke har udgifter ud af det.

Bare mange flere var som dig (L)

(H)(H)

Anmeld

30. juli 2008

st

Det skal du ikke tage dig af Majbritt. Der er nogle mennesker her i verden, der får ondt i røven af de mest mærkelige ting. Jeg er en af dem der benytter mig af dit fantastiske tilbud, og jeg sætter stor pris på at du gider at have alt det besvær, og synes det er fedt at du har tænkt på os herinde, så vi alle kunne nyde godt at det dejlige sengetøj til billige penge.

Jeg glæder mig til at modtage det.

Knus st. (H)

Anmeld

30. juli 2008

Stumpen

Hejsa...

Om du så tjente på det eller ej, det er da ligemeget...

Men hvor står der at man ikke må reklamere???
Jeg synes da at alle gør det på livet løs på den ene eller anden måde..
(H) Anja..

Anmeld

30. juli 2008

Helle30

Jeg kan ikke se, hvad vedkommende har svaret på, eller om du har gengivet hele- eller kun en del af- vedkommendes besked?
Hvis du er blevet ked at at modtage den besked, du hér har gengivet, så skynd dig lige at rette misforståelsen - for en sådan må der jo være tale om?

- Helle, der synes, det er så træls, når man sådan kommer på kant(C)

Anmeld

30. juli 2008

fam.4xc

enig med de andre søde piger og frem med flere gode tilbud :D

Kram Camilla der håber hun når at få pigernes sengetøj med på ferie;)

Anmeld

30. juli 2008

Kvindemin

Har ikke købt noget. Men men men, syntes da også det er et træls spørgsmål. Om du så tjente penge på det, ville være helt fair. Du gør jo en stor tjeneste for folk :) Fortsæt du blot med det, og lad den 'flabede kommentar' flyde bort. Mange aften knus fra Christina

Anmeld

30. juli 2008

twinboys

Tak tøser...
Okay hun stillede bare spørgsmålet fordi hun var nysgerrig, men jeg følte det ikke sådan...

Beklager men følte mig virkelig trådt på...

Har sendt alle katvig pigerne en mail...

Mvh Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.