Shit shit shit! Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2010

mth1987

TrineLærke skriver:

Hun har ikke planer om noget stort - og vores bryllup er om lørdagen, vi ved ikke om hun holder, og det ville være om fredagen, hvis hun skulle holde noget.

Min søster er ikke som andre, lidt svært at forklarer, men hun har aldrig taget hensyn til hvreken os, lærke eller andre. Og hun har ikke planlagt noget endnu, men det har vi jo.

Det er jo heller ikke altid man lige kan komme til at fejre sin fødselsdag på den dag hvor man rent faktisk har fødselsdag, jeg ved ihvertfald at jeg har ofret utrolig meget på hende. Og når hun holder sin fødselsdag, vil familien alligevel ikke være inviteret og bryllupet er først kl 16.10, så hun har masser tid at blive frisk i.

Jeg syntes helt klart du ska tænke på dig selv. Hun lyder lidt som om hun ska være centrum. Hun har masser af tid til at komme sig i til jeres bryllup. Så hold jeres store dag den dag i vil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2010

Pige2009

TrineLærke skriver:

Hun har ikke planer om noget stort - og vores bryllup er om lørdagen, vi ved ikke om hun holder, og det ville være om fredagen, hvis hun skulle holde noget.

Min søster er ikke som andre, lidt svært at forklarer, men hun har aldrig taget hensyn til hvreken os, lærke eller andre. Og hun har ikke planlagt noget endnu, men det har vi jo.

Det er jo heller ikke altid man lige kan komme til at fejre sin fødselsdag på den dag hvor man rent faktisk har fødselsdag, jeg ved ihvertfald at jeg har ofret utrolig meget på hende. Og når hun holder sin fødselsdag, vil familien alligevel ikke være inviteret og bryllupet er først kl 16.10, så hun har masser tid at blive frisk i.

Det lyder jo til du allerede har besluttet dig for at det bliver den dato...

Anmeld

6. oktober 2010

Ann.

Baagøe skriver:

Det lyder jo til du allerede har besluttet dig for at det bliver den dato...

Ja vi snakkede om det igår aftes og blev enige om det er det vi vil.

Ja vi kunne flytte det til september, men jeg har bare bestemt ikke lyst til at blive gift i september.

Ja vi kunne holde det et andet sted, men nej, det vil vi ikke. Det her er bare stedet! 

Hvorfor skal vi gå på kompromig (staves?) med vores store dag?

Anmeld

6. oktober 2010

Miss.Sunshine

TrineLærke skriver:

Ja vi kunne flytte det til september, men jeg har bare bestemt ikke lyst til at blive gift i september.

Ja vi kunne holde det et andet sted, men nej, det vil vi ikke. Det her er bare stedet! 

I skal overhovedet ikke gå på kompromis () med noget som helst,.

Det er DIT bryllup og forhåbentlig den eneste gang du skal opleve dagen,så skal det saftsuseme også holdes den dag I vil!

Jeg syntes i skal tage den dag i Juni for det skinner klar igennem det er det du vil.

Hjertelig tillykke til jer begge og al held og lykke fremover

Anmeld

6. oktober 2010

Ann.

Miss.Sunshine skriver:

Det er DIT bryllup og forhåbentlig den eneste gang du skal opleve dagen,så skal det saftsuseme også holdes den dag I vil!

Jeg syntes i skal tage den dag i Juni for det skinner klar igennem det er det du vil.

Tak

Det var også det jeg tænkte med juni - det er bare dejligt i den måned, man kan være både ude og inde, og jeg synes ikke september er noget for mig.

Og desuden har jeg også fødselsdag i september  

Anmeld

8. oktober 2010

Pige2009

TrineLærke skriver:

Selvfølgelig skal I ikke gå på kompromis med noget omkring jeres bryllup. Jeg håber din søster og dig finder ud af det

Anmeld

10. oktober 2010

Minmio

Miss.Sunshine skriver:

Helt enig, siden hun ikke har planlagt noget endnu, og det HAR du, så betyder det også mere for dig end for hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.