Shit shit shit! Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.854 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

Ann.

Ja - vi var nok lige hurtige med datoen - vi har lige fundet ud af at det sted vi gerne vil være, ikke er ledigt der.

Og hvis vi vil giftes i juni er kun den 25. juni ledig.

Men sagen er den at min søster bliver 18 den 24. juni. Hvad gør jeg så nu? Hvis ikke vi siger ja til den 25, skal vi vente helt til September 

Men kan jeg tillade mig at holde bryllup dagen efter hendes fødselsdag, som hun glæder sig til?

Hjælp!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

Diana...

Spørg hende ad hvad hun synes. Jeg holde Lucas dåb dagen efter min søsters fødselsdag. De er jo ikke på selvedagen med dagen efter. 

Jeg kan ikke se problemet i det. Men jeg synes da du skal snakke med hende om hvad hun siger til det. Mon ikk hun er ligeglad? 

Anmeld

5. oktober 2010

Laulund87

Det synes jeg sagtens du kan, men du kan jo prøve at snakke med hende og forklare hende problemet?

Tillykke forresten

Anmeld

5. oktober 2010

Ann.

Tak

Min mor siger dog bare at hun måske nok ville synes det er trælst, men så må hun jo holde sit den 24, det har jo i bund og grund ikke noget med den 25 at gøre.

Anmeld

5. oktober 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Jeg tror nok jeg havde valgt en anden dag..

Lige til mit bryllup ville jeg gerne have folk var "friske"

Og ja syntes det ville være synd hvis din søster skulle tage "hensyn" til hun skal op dagen efter til dit bryllup og ikke kan nyde sin aften

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

5. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Helt sikkert - spørg din søster ad.

Men - faktisk så ville jeg nok vente til september med at blive gift. Bryllupsdatoen er jo variabel og en 18 års fødselsdag er ligesom bestemt på forhånd. Men det er jo forskelligt, hvordan man ahr det med sin fødselsdag. Jeg er totalt 7 år gammel når det drejer sig om fødselsdag og ELSKER det og det SKAL fejres...  Men njeg kan ikke sige, hvad din søster syns jo.

Så spørg søster

Anmeld

5. oktober 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
jeg sys du skal spørge din søster.. vi blev faktisk gift på min mands lillebrors fødselsdag.. for ham var det overhovedet ikk noget problem.. Men hvis din søster bliver ked af, at skulle til bryllup dagen efter, så ville jeg altså også flytte brylluppet..

Anmeld

5. oktober 2010

Sofia

Jeg havde nok valgt en anden dag, hvis din søster nu gerne vil holde en stor 18 års fødselsdag, er hun nød til at vælge en anden dag, pga. at hun ikke kan være helt smadret til jeres bryllup. Men det kommer selvfølgelig meget an på hvordan hun har tænkt sig at fejre sin dag, jo slet ikke sikkert det skal være noget vildt.. Synes det er en god ide at snakke med hende om det, også så du ikke bare beslutter det for næsen af hende. Tillykke med at I skal giftes i øvrigt, hvor er det skønt

Anmeld

5. oktober 2010

twinboys

Sofia skriver:

Jeg havde nok valgt en anden dag, hvis din søster nu gerne vil holde en stor 18 års fødselsdag, er hun nød til at vælge en anden dag, pga. at hun ikke kan være helt smadret til jeres bryllup. Men det kommer selvfølgelig meget an på hvordan hun har tænkt sig at fejre sin dag, jo slet ikke sikkert det skal være noget vildt.. Synes det er en god ide at snakke med hende om det, også så du ikke bare beslutter det for næsen af hende. Tillykke med at I skal giftes i øvrigt, hvor er det skønt

Anmeld

6. oktober 2010

Ann.

Hun har ikke planer om noget stort - og vores bryllup er om lørdagen, vi ved ikke om hun holder, og det ville være om fredagen, hvis hun skulle holde noget.

Min søster er ikke som andre, lidt svært at forklarer, men hun har aldrig taget hensyn til hvreken os, lærke eller andre. Og hun har ikke planlagt noget endnu, men det har vi jo.

Det er jo heller ikke altid man lige kan komme til at fejre sin fødselsdag på den dag hvor man rent faktisk har fødselsdag, jeg ved ihvertfald at jeg har ofret utrolig meget på hende. Og når hun holder sin fødselsdag, vil familien alligevel ikke være inviteret og bryllupet er først kl 16.10, så hun har masser tid at blive frisk i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.