Overvejer meget kraftig at blive single mommy

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.733 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. oktober 2010

louise8723

Hej i fanstastiske tøser!

Ihh jeg er i syv sind..

Jeg har Jo Elias på 8 mdr sammen med Dennis, og tingene har bare gået så godt. Nu skranter det hele..

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind. Føler nærmest jeg er kæreste med en på 15 altså. Han er nok det mest egoistiske og uansvarlige menneske jeg kender..

Fx. Han rydder aldrig op efter sig selv.. og hvis jeg ber ham om noget siger han bare "imorgen" hvorefter det ender med at være mig igen.

Han tager ikke hensyn.. jeg er den der ordner elias om natten hvis der bliver noget.. dennis gør aldrig.. Desuden SKAL han altid sove så længe det passer ham.. nogle gange til kl 14.. :s Hvis jeg skal have lov til at få sovet ud skal jeg nærmest tigge og be og sjældent beordre ham om at tage sig lidt sammen.

Ellers består hans dag af at spille comp.

Ja jeg ved at mænd er mænd..

Men for f@nden.. Hvorfor kan han ikke tage ansvar.. Det irritere mig grænseløst. Blir sur og tvær over det hele tiden.

Føler jo nærmest at jeg er hans mor og han er min teenagesøn..  Har fået nok og magter det bare ikke..!

Er jeg for sippet, eller har jeg fat i noget her?

MEN.. har flere gange taget beslutningen, er dog aldrig flyttet - fordi at han jo så lover guld og grønne skove  og jeg falder i med begge ben..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

afrobabies

louise4060 skriver:

Hej i fanstastiske tøser!

Ihh jeg er i syv sind..

Jeg har Jo Elias på 8 mdr sammen med Dennis, og tingene har bare gået så godt. Nu skranter det hele..

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind. Føler nærmest jeg er kæreste med en på 15 altså. Han er nok det mest egoistiske og uansvarlige menneske jeg kender..

Fx. Han rydder aldrig op efter sig selv.. og hvis jeg ber ham om noget siger han bare "imorgen" hvorefter det ender med at være mig igen.

Han tager ikke hensyn.. jeg er den der ordner elias om natten hvis der bliver noget.. dennis gør aldrig.. Desuden SKAL han altid sove så længe det passer ham.. nogle gange til kl 14.. :s Hvis jeg skal have lov til at få sovet ud skal jeg nærmest tigge og be og sjældent beordre ham om at tage sig lidt sammen.

Ellers består hans dag af at spille comp.

Ja jeg ved at mænd er mænd..

Men for f@nden.. Hvorfor kan han ikke tage ansvar.. Det irritere mig grænseløst. Blir sur og tvær over det hele tiden.

Føler jo nærmest at jeg er hans mor og han er min teenagesøn..  Har fået nok og magter det bare ikke..!

Er jeg for sippet, eller har jeg fat i noget her?

MEN.. har flere gange taget beslutningen, er dog aldrig flyttet - fordi at han jo så lover guld og grønne skove  og jeg falder i med begge ben..

Det lyder ikke særlig rart.... Jeg kan ikke helt sætte mig ind isituationen, da jeg valgte at blive enlig mor, da jeg opdagede at testen var positiv, og er nu gravid med mit andet barn, og stadig enlig. Jeg nyder at være alene og har ingen problemer med det, men jeg vil da ikke råde folk til at være enlige, men sådan er det blevet for mig, og jeg er meget glad for den beslutning jeg har taget

Anmeld

5. oktober 2010

roenlund

det nytter jo ikke noget at han bare lover og det så aldrig sker... I er to der har fået et barn og derfor selvfølgelig også to til at tage ansvar.

Du er nød til at få snakket med ham og sige at arbejdet skal fordeles, man skiftes til at sove ud og man er to om opgaverne, kan han ikke finde ud af det må du gøre op med dig selv om du vil det eller ej, og hvis ikke må du gå.

Håber at han fatter det så du for den mand og Elias den far du og han fortjener.

Anmeld

5. oktober 2010

louise8723

roenlund skriver:

det nytter jo ikke noget at han bare lover og det så aldrig sker... I er to der har fået et barn og derfor selvfølgelig også to til at tage ansvar.

Du er nød til at få snakket med ham og sige at arbejdet skal fordeles, man skiftes til at sove ud og man er to om opgaverne, kan han ikke finde ud af det må du gøre op med dig selv om du vil det eller ej, og hvis ikke må du gå.

Håber at han fatter det så du for den mand og Elias den far du og han fortjener.

problemet er jo netop at vi har haft den snak mange gange.. hvor han så får den vendt til at jeg er åndsvag osv..

Anmeld

5. oktober 2010

afrobabies

louise4060 skriver:

problemet er jo netop at vi har haft den snak mange gange.. hvor han så får den vendt til at jeg er åndsvag osv..

Hvor gammel er din kæreste?

Anmeld

5. oktober 2010

roenlund

louise4060 skriver:

Så er der nok ikke så meget at gøre, vil du leve med det eller ej???

Det lyder som om du fortjener bedre... Jeg ved godt at det ikke er lige til at gp, men det er jo heller ikke fedt at være "alene mor" i et forhold.

Anmeld

5. oktober 2010

louise8723

victoria2008 skriver:

Hvor gammel er din kæreste?

han blir 26 her til dec..

Anmeld

5. oktober 2010

louise8723

roenlund skriver:

Så er der nok ikke så meget at gøre, vil du leve med det eller ej???

Det lyder som om du fortjener bedre... Jeg ved godt at det ikke er lige til at gp, men det er jo heller ikke fedt at være "alene mor" i et forhold.

Jaeh hælder nu også mere til at flytte..

Men ja grunden til det ikke er sket endnu er fordi jeg får dårlig samvittighed overfor elias fordi jeg vil forlade hans far :/

Desuden har jeg intet netværk herovre, Har dennis' familie og ved ikke hvordan de ville tage det.. så selvom det er en dum grund.. så har det også lidt at gøre med at jeg frygter at skulle være helt alene med alting :/

Anmeld

5. oktober 2010

afrobabies

louise4060 skriver:

han blir 26 her til dec..

Han burde jo være gammel nok til at tage et ansvar, men der må da være grænser for, hvor mange chancer man skal give....

Anmeld

5. oktober 2010

roenlund

louise4060 skriver:

Jaeh hælder nu også mere til at flytte..

Men ja grunden til det ikke er sket endnu er fordi jeg får dårlig samvittighed overfor elias fordi jeg vil forlade hans far :/

Desuden har jeg intet netværk herovre, Har dennis' familie og ved ikke hvordan de ville tage det.. så selvom det er en dum grund.. så har det også lidt at gøre med at jeg frygter at skulle være helt alene med alting :/

Jeg ville nok ikke have dårlig samvitighed overfor Elias, hvis hans far synes at det er vigtigst at sove til kl 14  Men jeg kan godt se hvad du mener...

jeg er selv sådan en der ville har meget svært ved at være alene, men jeg håber at jeg alligevel hvis dagen kom og jeg stod og skulle tage beslutningen alligevel ville gå, og ikke blive i et dårligt forhold.

til dig og så håber jeg at du ender med at tage den rigtige beslutning både for dig og Elias.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.