Hej i fanstastiske tøser!
Ihh jeg er i syv sind..
Jeg har Jo Elias på 8 mdr sammen med Dennis, og tingene har bare gået så godt. Nu skranter det hele..
Jeg er ved at gå ud af mit gode skind. Føler nærmest jeg er kæreste med en på 15 altså. Han er nok det mest egoistiske og uansvarlige menneske jeg kender.. 
Fx. Han rydder aldrig op efter sig selv.. og hvis jeg ber ham om noget siger han bare "imorgen" hvorefter det ender med at være mig igen.
Han tager ikke hensyn.. jeg er den der ordner elias om natten hvis der bliver noget.. dennis gør aldrig.. Desuden SKAL han altid sove så længe det passer ham.. nogle gange til kl 14.. :s Hvis jeg skal have lov til at få sovet ud skal jeg nærmest tigge og be og sjældent beordre ham om at tage sig lidt sammen.
Ellers består hans dag af at spille comp.
Ja jeg ved at mænd er mænd..
Men for f@nden.. Hvorfor kan han ikke tage ansvar.. Det irritere mig grænseløst. Blir sur og tvær over det hele tiden.
Føler jo nærmest at jeg er hans mor og han er min teenagesøn.. Har fået nok og magter det bare ikke..!
Er jeg for sippet, eller har jeg fat i noget her?
MEN.. har flere gange taget beslutningen, er dog aldrig flyttet - fordi at han jo så lover guld og grønne skove
og jeg falder i med begge ben..
Anmeld