linemus skriver:
Hvordan lever vi så billigt som muligt mad-mæssigt, men samtidig sundt og nærringsmæssigt korrekt? Hvad er billigt at lave til aftensmad?
Og er der en, der har en opskrift på rugbrød, som er børnevenligt at tygge for små 1 årige? Dvs. blødt uden store kerner.
Andre spare-mad-tips?
Knus Line
jeg vil anbefale at købe en bagemaskine! ja det koster selvfølgelig noget til at starte med, men det kan klart betale sig! jeg køber en pakke rugbrødsblanding til omkring 18 kr. og der er til 2 brød! og så er det mindst ligeså lækkert som det man køber hos bageren, hvis ikke bedre... samtidig så bruger maskinen mindre strøm end hvis man tænder ovenen! og så er det jo super nemt, vand og blanding i maskine og så fortager jeg mig ikke mere før det er færdig bagt og skal ud af maskinen 
et andet tip ved fx. kødsause, så brug kun det halve kød og hak fint løg, gulerødder, sguash bladselleri eller andre grønsager (gerne den dobbelte mængde af kødet) så får du både grønsager, sparer på kødet..
og så hørte jeg lige at rema1000 i øjeblikket var en af de billigste lavpris supermarkeder, den overgik både fakta og netto
//Natascia
Anmeld