Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Du er simpelthen genial Jeg skal lave en tøsekage til nogle dansepiger i næste uge, og det var lige sådan noget her jeg havde tænkt på. Nu har jeg bare nogle super gode billeder af kigge efter. Stina, du er simpelthen min kagegud
griner... tak tak... .. måske du kunne lave lidt balletsko, eller tylskørt for at lave det lidt danseagtigt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Siljesmor skriver: Du er simpelthen genial Jeg skal lave en tøsekage til nogle dansepiger i næste uge, og det var lige sådan noget her jeg havde tænkt på. Nu har jeg bare nogle super gode billeder af kigge efter. Stina, du er simpelthen min kagegud
Flot Stinna!
Susan1978 skriver: Hun er også min
Hun er også min
He he Susan Tror du at vi kan lokke hende til Falster, så hun kan lære os et par trick eller 10??
Siljesmor skriver: He he Susan Tror du at vi kan lokke hende til Falster, så hun kan lære os et par trick eller 10??
Margith ellers kører vi sgu til midtjylland en dag..
hvis vi kan logge hende til at hygge en weekend dag.
Hold kæ*t hvor er de bare flotte!!
Susan1978 skriver: Margith ellers kører vi sgu til midtjylland en dag.. hvis vi kan logge hende til at hygge en weekend dag.
God idé Susan Hun er køreturen værd he he
hvor er de flotte
Siljesmor skriver: God idé Susan Hun er køreturen værd he he
I er sgu da fjollede ,,, griner... og så bor jeg jo på fyn.. ikke midtjylland
Anasmor skriver: I er sgu da fjollede ,,, griner... og så bor jeg jo på fyn.. ikke midtjylland
Super, så kommer vi Fyn er lige rundt om hjørnet - og ja, vi er fjollede - fjollede med dine kagekunster
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128