JUBIIIII

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. juli 2008

Nadi

Jeg har lige fået brevet!!

Jeg skal starte på sygeplejeruddannelsen :D den 22. august og jeg glæder mig helt vildt. Nu sker der endelig noget, og jeg ved hvad jeg forhåbentlig skal med mig liv udover at være mor (L)

Nu skal vi bare igang med en masse papir arbejde og forhåbentlig kan bankerne se at vi sagtens kan leve for det jeg tjener. Det passer nemlig med at det Dennis tjener går til vores udgifter og det jeg kommer til at tjene + SU bliver så vores rådighedsbeløb. Uh jeg har bare de vildeste sommerfugle i maven 8D

Ville lige dele min helt vild dejlige nyhed med jer :)

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2008

Ny mor

Ejjjj, hvor er det bare fedt, Nadi (H) Tillykke med du kom ind! Godt gået ;)
Birgitte

Anmeld

30. juli 2008

birgittemarie

Neeeej, TILLYKKE Nadia 8D8D8D

Hvor er det dejligt for dig og for jer!!! Åh, det er bare så skønt, når man får sådan et brev og livet pludselig ser RIGTIG lyst og åbent ud (L)

Held og lykke med banken!!!

Knus fra Birgitte

Anmeld

30. juli 2008

Grynt

Aiiiiiii hvor fedt, Nadi. Hjertelig tillykke fru-kommende-sygeplejerske ;)

Anmeld

30. juli 2008

ivfmarie

Åh hvor godt, Søde Nadi!! Du er altså også bare perfekt sygeplejeske-materiale i mine øjne, som vi også snakkede om ved Loggi i sin tid.
Hvornår mon banken giver svar? Det er da for vildt spændende - uh, har helt sommerfugle i maven på dine vegne.
Det er mange skønne ting der sker i jeres liv lige nu, hva´!? Måske er det ikke kun ulykker der kommer alene, men også alle de gode ting?
At blive gift, at blive optaget på drømmestudiet, og at få hus... (L)

Godt for jer!

Kram fra Marie (der skal se på hus kl 16 i dag - spørg lige om jeg er spændt 8D)

Anmeld

30. juli 2008

mor til en del

Sådan Nadia....hvor er det bare fedt...

Hvornår forventer i at høre noget angående huset......

Lisbeth.

Anmeld

30. juli 2008

Susan1978

Ei hvor fedt.. ja du er som Marie siger den perfekte sygeplejeske personlighedsmæssigt. (L)

Stort tillykke

hørte godt i radion på vej på arbejde at der var mange der i dag ville få svar på deres uddannelser..

Susan - lav nu noget i stedet for at sidde her og pludre..

Anmeld

30. juli 2008

Plysbjørnen

Nadi skriver:

Jeg har lige fået brevet!!

Jeg skal starte på sygeplejeruddannelsen :D den 22. august og jeg glæder mig helt vildt. Nu sker der endelig noget, og jeg ved hvad jeg forhåbentlig skal med mig liv udover at være mor (L)

Nu skal vi bare igang med en masse papir arbejde og forhåbentlig kan bankerne se at vi sagtens kan leve for det jeg tjener. Det passer nemlig med at det Dennis tjener går til vores udgifter og det jeg kommer til at tjene + SU bliver så vores rådighedsbeløb. Uh jeg har bare de vildeste sommerfugle i maven 8D

Ville lige dele min helt vild dejlige nyhed med jer :)

-Nadia

Ih det bliver da vel nok dejligt... rigtigt at komme igang med noget, som man glæder sig til og har lyst til...

STORT tillykke herfra...

Betina

Anmeld

30. juli 2008

bette

hvor er det bare super skønt for dig søde...!!
tillykke med det8D
og håber også i finder et hus, der er værdig til din skønne lille familie:D

Anmeld

30. juli 2008

Tynen

Nadia for dælen!!
Hvor er det stærkt gået!!!

TILLYKKE!!! 8D

Hvor er det fedt hvis I kan få det hele til at hænge sammen når du kommer på SU, det kan vi nemlig ikke og det er jeg bare så ked af!

Ej, det er så cool at du nu har en plan for dit liv - Jeg er dælme misundelig :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.