Sår og ridser, buler og skræmmer :-O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.237 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. juli 2008

Ny mor

...det er hvad Marius har. Han vælter rundt, kravler ind under alt, sidder fast....Han slår sig hele tiden. Hans fine små babyben er fulde af ridser og skrammer fordi han kravler på græs og i grus - jeg kan jo ikke give ham lange bukser på, når det er så varmt - så brokker han sig :-o

Er Marius den eneste med buler, ridser og blå mærker (?)

Birgitte & krutgøjen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2008

Joan ( Smallie )

Nej her her vi også masser af skrammer. Men det ser ikke ud til og genere ham så han får lov at kravle rundt som det passer ham næsten..

Han vil gerne ud og opleve verden lige i tiden og det får han så lov til.(L)

Det eneste han ikke lige får lov til er at kravle over til de kør der står over på marken for der er hegn omkring og der er stød i. Jeg er sikker på han nok skal lære der er stød i det men ind til vidre vil jeg gerne lige skåne ham for det;)

Joan som også har en søn der er fyldt med små sår over det hele

Anmeld

30. juli 2008

birgittemarie

Ååårh, hvor er han sød på dit nye profil billede (L) Såå fin med helt hvidt hår (L)(L)(L)

Nej, du er bestemt ikke den eneste med skrammer på babyen! Her er man også helt snittet til og har oven i købet fået hård hud på knæene (L)

Knus fra Birgitte

Anmeld

30. juli 2008

Susan1978

Emil må lære ham at kralve som en abe, så får man nemli ikke skrammer på benene...

Susan og Emil med buler og skrammer i hovedet..

Anmeld

30. juli 2008

Kaufie

Hård hud på knæene - ja, det er vi også tæt på her... og det må da være vejen frem for de små kravlenisser - hvis de da ikke lærer at gå snart...

Williams underben er også ret så skrammede og fulde af blå mærker - de kravler jo bare den lige vej fra A til B - og ligger der noget i vejen, så kravler vi da bare over....

Anmeld

30. juli 2008

Helle30

Nixen. Marius er ikke den eneste. Sofie kravler, der hvor hun vil, og det giver også både skrammer og sorte tæer.
I går havde hun ligefrem et lille sår på storetåen.
Men så tænkte jeg på, hvad jeg altid siger til prinsesserne i skolen, når de er kommet til at lege, så det kan ses - og de græder, fordi deres mor vil blive sur over bl.a. deres beskidte tøj: Sig til din mor, at rigtige børn, der har haft en god dag er beskidte, og måske har de plaster på!
Det må jo så også gælde Sofie:S

- Helle

Anmeld

30. juli 2008

bette

ja masser af skrammer..
når mikkel lige mister balancen når han går rundt...
og når han så vælter ned på fliserne ude hos dp ja så får man lidt blå knæ.. men ikke noget der genere ham eller som han bliver ked af når det sker..

(L)

Anmeld

30. juli 2008

Ny mor

Hvor rart at vide jeres også får skræmmer af at udforske verdenen ;) Om det så er hård hud eller "abekravl" :))
Birgitte & Marius (lettere ramponeret...)

Anmeld

30. juli 2008

Tynen

For at sige det kort, ligner det at vi tager Stella hårdt i benene og svinger hende rundt i lokalet :)

Anmeld

30. juli 2008

heaven

åh ja, også her...... han har skam slidt hul på det ene knæ så det blødte og han ikke ville kravle på det..... og så er han fingre og ben også fyldt med ridser osv fra fliserne... håber også snart han går ordenligt, er begyndt på de små og få skridt - det er ved at være dyrt i bukser, hehe...

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.