at blive sat igang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2010

quar20

misslea skriver:

Jeg spurgte min jordemor i fredags, da jeg jo nu er gået over tid, og derfor spurgte jeg til, ,hvornår og hvordan og hvorledes i forhold til igangsættelse!!! IKKE fordi jeg vil sættes igang før tid, men bare for at vide, hvordan proceduren er!!!

Hun sagde, at når man er 41+3 kommer man til undersøgelse på hospitalet (sådan er det i hvert fald dér, hvor jeg skal føde)! De undersøger, hvordan bebs har det, hvor modnet man er, hvor langt nede bebs ligger og de generelle sundhedsundersøgelser. Dér vil man også få en tid til igangsættelse, hvis ikke selv, man når at blive sat igang! Dette sker tidligt 42+0, hvis alt ellers ser sundt ud!!

På fredag vil hun evt. løsne mine hinder (40+4), og det håååber jeg sådan vil hjælpe!! Men håber selvfølgelig, at jeg er gået i fødsel inden da.. hehe!!

fra Lea

Okay det er rart lige at høre det ikke kun er mig der blir lidt nysgerrig omkring det igangsættelse..!!

og kan du så se at få prinsessen ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2010

misslea

quar20 skriver:

Okay det er rart lige at høre det ikke kun er mig der blir lidt nysgerrig omkring det igangsættelse..!!

og kan du så se at få prinsessen ud

Uuuhhh ja - det HÅÅBER jeg sørme!!! Men synes nu ikke rigtig, at der er nogle tegn overhovedet!!! Er helt nervøs for det der igangsættelse, så ønsker VIRKELIG brændende, at hun selv vælger at komme ud, inden jeg når dertil...

fra Lea

Anmeld

5. oktober 2010

quar20

misslea skriver:

Uuuhhh ja - det HÅÅBER jeg sørme!!! Men synes nu ikke rigtig, at der er nogle tegn overhovedet!!! Er helt nervøs for det der igangsættelse, så ønsker VIRKELIG brændende, at hun selv vælger at komme ud, inden jeg når dertil...

fra Lea

bare rolig.. der er jo mange hvor det sker LIGE PLUDSELIG så lad os håbe det..

Anmeld

5. oktober 2010

misslea

quar20 skriver:

bare rolig.. der er jo mange hvor det sker LIGE PLUDSELIG så lad os håbe det..

jep -

fra Lea

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.