Min dreng er tilbage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

299 visninger
7 svar
0 synes godt om
30. juli 2008

Anonym trådstarter

Jeg ved af bitter erfaring at man skal passe på med at prale her på siden... Ungerne læser med, og sekundet efter at der er trykket "send" så vender bøtten 8( Så jeg vælger at være anonym - i håb om at mit lille "forbandede pisse-møjirriterrende øgleyngel" ikke gennemskuer indlæget :D Han er endelig kommet i godt humør igen - puuuha, det holdt hårdt. Jeg tror skisme han har skoldkopper.. ganske vist kun et par stykker, men storesøster Freja havde altså også kun fire da hun var "ramt". Jeg mindes at hun havde ca 2 uger op til selve kop-udbrud hvor hun var et sølle pyller-pjok. Oveni sygdom, så har der vel også været en tiger på spil... Ingen tvivl om at han har taget et udviklingsryk under perioden. Han er blevet meget "voksen" på de to uger ondskaben har stået på. Bla snakker han meget mere nu. Ikke bare det sædvanlige da-da ba-ba osv.. nej, nu er det vist det man kalder at pludre. Og han er nu også modig nok til at gå selv med vognen, og han tør gå lidt rundt ved stole og bordben og andre støtteaggtregater. Appetiten har også taget et ryk. Igar åd han en hel - [f]en hel!![/f] - kyllingefilet med ris til! Og han tager uden problemer en hel skive rugbrød + frugt til frokosten. I skrivende stund er han godt i gang med manualen til dvd'en 8( Han blev til 1-års undersøgelsen målt og vejet til: 78 cm og 11 kg - så han er stadig en prop - bare ikke en hidsigprop længere :) Han slap midlertidig for vaccine pga mistanke om dumme ører(der i øvrigt skal tjekkes af speciallæge på fredag). God dag ;) fra en mor der lige nu har ca 1½ meter tape på knæene fordi datteren (der fylder tre år idag) syns at jeg har av av og skal have plaster på (L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2008

Marco2

Så må vi håbe Malte ikke gennemskuer sin snu moar ;)

MEn godt at han er blevet i bedre humør, og ikke er helt så slem en øgleunge længere!

AG - at work på 3. dag...

Anmeld

30. juli 2008

Grynt

Sikke et skønt indlæg at læse :D Jeg er virkelig glad for at herren er knap så hidsig mere og er den lille glade fyr vi alle kender (L)

Det bliver godt at få ham til speciallægen så der kan komme gang i noget behandling det andet holder jo ikke en meter...stakkels lillemand.

Hjertelig tillykke med Freja pigens 3 års fødselsdag

http://tbn0.google.com/images?q=tbn:C1EcmPyOeuGQtM :http://lh5.ggpht.com/_4OC6rGRse3M

(H)Tina og Freja, som skal til 1 års undersøgelse om 3 kvarter 8(

Anmeld

30. juli 2008

Grynt

hjalp det mon (?)(?)(?)

Anmeld

30. juli 2008

Lise

Dejligt at høre at han kan opføre sig ordentligt - det andet er sgu ikke til at holde ud :P

Og tillykke med din store pige idag! :))

Anmeld

30. juli 2008

linemus

Skønt!

Anmeld

30. juli 2008

birgittemarie

Hahahaha, din skøre Ivfer (L)

Det var dejligt, at høre, at han har oppet sig den unge herre, for åh... Hvor bliver man dog træt af de utilfredse, skrigende, knirkende, bidende, kradsende, sparkende unger ind i mellem... (L)

God bedring med skoldkopperne 8( Håber det er hurtigt overstået, hvis det er det!

Knus fra Birgitte

Anmeld

30. juli 2008

Tynen

Haha - Hvis denne metode virker, opretter jeg fra nu af kun anonyme indlæg om Stella ;)

Hvor er det dejligt at han er hjemvendt - Gad vide hvem der så står dor tur for en ballademager nu?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.