det køre simpelthen derud af...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

266 visninger
9 svar
0 synes godt om
30. juli 2008

Loggidut

og jeg er her altså ikke så meget for tiden, selv om jeg gerne ville.
der er bare 1000 ting som skal holdes styr på og ordnes, og i dag kommer præsten lige dumpende forbi...ark, og her ligner bare puha...

nå svinet er på plads(og her mener jeg ikke Michael...lol), og brænde til at stege den over, er også hjemme...og BM vi er nede på 2 rummeter nu, selv om mange siger det er alt for voldsomt...vi er så enige om at tænde ild i vores bålplads om aftenen...så mon ikke det får ben at gå på?

Fadølsanlæget er også på plads, og bordene kan hentes den 6. så egentlig er vi nok med nu, vil jeg da tro....så mangler jeg bare den der sindsyge gennemgående rengøring, som er umuligt, da folk fare frem og tilbage konstant!

i aften kommer vores knald dejlige venner, manden skal ordne bil sammen med michael, for i morgen skal jeg til syn med dytten! spørg lige om jeg har stress på??? lol...
tøj til ungerne og jeg er på plads nu, jeg slap Kasper og Christian løs i storcenteret i går, og Kasper tog på sine skuldre at klæde sin lillebror på, et ret sjovt projekt, men hold da op hvor det virker, jeg havde ro for børnene, og børnene havde ro for mig, og tænk så ordnede det med deres tøj jo sig selv....dygtige drenge!

så nu tror jeg nok snart jeg er på plads...jeg mangler stadig at finde noget musik, men manden og jeg vil så sætte os ned i weekenden, og holde 80´er gennemlytning...og så blive enige om hvad der skal høres...

nå en masse pladder og dårlige undskyldninger for hvorfor jeg er så fraværende for tiden...jeg savner jer sgu noget kun! (L)

ha nu en dejlig dag alle sammen...og nyd det gode vejr, jeg har nemlig hørt det skulle være ovre fra i morgen af?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2008

Astrid P

Ohh, Sloggi... Det lyder dælme som om det der bryllup bliver alletiders fest! Hvor er det fedt at tingene begynder at falde på plads nu, så kan man rigtig begynde at glæde sig, ikke?
Er du stadig interesseret i eksempler på god dansemusik til folk i alle aldre, for så kan jeg da nok godt ryste et par hits ud af ærmet hvis det er...

KH Astrid

Anmeld

30. juli 2008

Loggidut

ja ja hit me baby! endelig8D

Anmeld

30. juli 2008

Mikkelmusen

Hvor er det dejligt du er ved at være i mål loggi. :) -Christina der bedre forstår dit fravær på msn :P (btw sorry for at jeg skred igår, men jeg var ved at tude af frustration :'( )

Anmeld

30. juli 2008

ivfmarie

phu phu phu... jeg bliver heeelt forpustet! Men det lyder da som om der er styr på sagerne - godt gået! Fedt tøj-trick med drengene :D

God "arbejdslyst", og pøj pøj med bilen i morgen

Anmeld

30. juli 2008

Nadi

det lyder som om du er ret godt med, og hvor sejt at lade drengene ordne det selv. De har da også bare følt sig super store/voksne :)

God arbejdslyst med det hele! Vi glæder os til du er 100% tilbage :D

-Nadia

Anmeld

30. juli 2008

Kaufie

Det lyder som om I er ved at være klar til det store brag af en fest - ja, vi regner jo med at kunne høre jer helt her oppe på toppen.....

By the way - hvornår er det nu lige der den 8/8??

Mette, der elsker glo-bryllupper....

Anmeld

30. juli 2008

Astrid P

Altså, nu ved jeg jo ikke hvad I allerede har, men her er lidt af hvert: [rød]Kim Larsen[/rød] - alle de gode hits, de holder max! [rød]Danser med Drenge[/rød] - Plejer også at være et hit hos alle aldre [rød]Big Fat Snake[/rød] - Jeg bryder mig personligt ikke om dem, men det er der MANGE andre der gør... [rød]Peter Belli [/rød] - Han har lavet nogle pissefede numre i 90'erne som er rigtig gode at danse til: København fra en DC9, Hvad gør man osv. og så ellers videre til de fede 80'ere: [rød]Rick Astley[/rød] - alt hvad du kan støve op, det holder 100% [rød]Toto[/rød] - Rosanna, Africa, Hold the Line osv. [rød]Paul Simon [/rød] - Call me Al, Cecilia, Graceland, Diamonds on the Soles of her Shoes osv. [rød]Shakin´Stevens[/rød] - Weeheeee, han er for sej! Alt med ham... [rød]Rolling Stones[/rød] - De oplagte: Satisfaction, Honky Tonk Woman, Start me up osv. [rød]Tom Jones[/rød] - Delilah, Mit absolutte favoritnummer i hele verden! Den dansede Anders og jeg brudevals til... [rød]Wham[/rød] - Wake me up before you go-go, fordi der også skal være mulighed for at danse grimt og firser-agtigt! Sidst men ikke mindst kan man vælge at køre den kitchede stil ind over med lidt Birthe Kjær og en knaldrød gummibåd, gamle melodi grand prix klassikere eller noget i den stil... sig til hvis jeg skal komme med flere, jeg kunne blive ved hele dagen!

Anmeld

30. juli 2008

Ny mor

Som du kan skrive, Loggi - svinet...jeg dør af grin.......:)) :)) :))

Ej, fedt det hele er ved at flaske sig ;)

Anmeld

30. juli 2008

birgittemarie

Uuh, hvor er det spændende sloggs 8D Kan sørme godt forstå, at du ikke har meget tid til os, så vi glæder os til at se en masse billeder af en smuk Trine i brudekjole om meget kort tid (L)

Forresten... Hvordan har I fået gejstligheden til at åbne kirken på en fredag?

Held og lykke med forberedelserne og brændet - nu håber jeg da ikke, at det er for lidt, fordi svinet skal steges over en ild på 10 m2 8(
Men hvis I ikke får brændt hele balladen, kan vi altid købe det af jer, for vi har kun kakkelovnsvarme her på parcellen, så vi kan altid bruge brænde.

Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.