og jeg er her altså ikke så meget for tiden, selv om jeg gerne ville.
der er bare 1000 ting som skal holdes styr på og ordnes, og i dag kommer præsten lige dumpende forbi...ark, og her ligner bare puha...
nå svinet er på plads(og her mener jeg ikke Michael...lol), og brænde til at stege den over, er også hjemme...og BM vi er nede på 2 rummeter nu, selv om mange siger det er alt for voldsomt...vi er så enige om at tænde ild i vores bålplads om aftenen...så mon ikke det får ben at gå på?
Fadølsanlæget er også på plads, og bordene kan hentes den 6. så egentlig er vi nok med nu, vil jeg da tro....så mangler jeg bare den der sindsyge gennemgående rengøring, som er umuligt, da folk fare frem og tilbage konstant!
i aften kommer vores knald dejlige venner, manden skal ordne bil sammen med michael, for i morgen skal jeg til syn med dytten! spørg lige om jeg har stress på??? lol...
tøj til ungerne og jeg er på plads nu, jeg slap Kasper og Christian løs i storcenteret i går, og Kasper tog på sine skuldre at klæde sin lillebror på, et ret sjovt projekt, men hold da op hvor det virker, jeg havde ro for børnene, og børnene havde ro for mig, og tænk så ordnede det med deres tøj jo sig selv....dygtige drenge!
så nu tror jeg nok snart jeg er på plads...jeg mangler stadig at finde noget musik, men manden og jeg vil så sætte os ned i weekenden, og holde 80´er gennemlytning...og så blive enige om hvad der skal høres...
nå en masse pladder og dårlige undskyldninger for hvorfor jeg er så fraværende for tiden...jeg savner jer sgu noget kun! (L)
ha nu en dejlig dag alle sammen...og nyd det gode vejr, jeg har nemlig hørt det skulle være ovre fra i morgen af?
Anmeld