søges vinterstøvler i str 20

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.148 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. oktober 2010

millesofie

min lille tinkefis er begyndt at rejse sig op af alting og give slip, hun går ikke endnu men det kan ikke vare længe

SÅ jeg mangler nogle vinterstøvler, hun bruger lige nu str 19 hendes fod måler 12,5cm

men hun skal til at gå i vuggestue nu (ja faktisk er det første dag i morgen) og hun kan jo ikke stå ude i sandkassen til vinter i futter vel?
?

men med tykke sokker eller hvis hendes fod når at vokse lidt ja så er str 20 nok bedst

er der nogen der har nogen liggende det er lige meget om de er til drenge eller piger, det går jeg ikke så højt op i

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Heidimed lea

hej jeg har de fineste eccostøvler str 20 til salg

...   de er pæne og velholdte min dreng er meget smal i foden så de er ikke udtrådte..   100 incl porto

knus Heidi

Anmeld

4. oktober 2010

LotteN

bare lige til ren orientering, når du køber vinterstøvler, så siger de i butikkerne man skal ligge to størrelser oveni...

Anmeld

4. oktober 2010

millesofie

LotteN skriver:

bare lige til ren orientering, når du køber vinterstøvler, så siger de i butikkerne man skal ligge to størrelser oveni...

ja det ved jeg godt men jeg vil ikke have at min pige skal svømme rundt i dem

sidste år købte jeg vinterstøvler til Marcus-Emil og stik mod mine egne meninger så lyttede jeg til damen i butikken og købte dem i den str som hun sage han skulle have, det var et maridt han skøjtede rundt i dem og han fik ondt i fødderne og han ville pludselig ikke klatre og cykle mere han ville bare have gummistøvler på! så Hmmmm

ja jeg prøvede dem på han i år og gæt engang han passede dem perfekt

jeg bliver så trist når jeg ser alle de børn i deres for store sko (ses bedst om sommeren) jeg har den holdning at man skal kunne passe sine sko jeg køber jo heller ikke vintersko to nr større til mig selv vel og så hellere købe et par til hvis uheldet skulle være ude og hun vokser vildt meget i vinter

ja undskyld møgfaldet tror vist jeg havde noget jeg skulle ud med

Anmeld

4. oktober 2010

millesofie

Heidimed lea skriver:

...   de er pæne og velholdte min dreng er meget smal i foden så de er ikke udtrådte..   100 incl porto

knus Heidi

kan du måle dem inden i og måske tage et billed fra siden

Anmeld

4. oktober 2010

LotteN

Fisenberg skriver:

ja det ved jeg godt men jeg vil ikke have at min pige skal svømme rundt i dem

sidste år købte jeg vinterstøvler til Marcus-Emil og stik mod mine egne meninger så lyttede jeg til damen i butikken og købte dem i den str som hun sage han skulle have, det var et maridt han skøjtede rundt i dem og han fik ondt i fødderne og han ville pludselig ikke klatre og cykle mere han ville bare have gummistøvler på! så Hmmmm

ja jeg prøvede dem på han i år og gæt engang han passede dem perfekt

jeg bliver så trist når jeg ser alle de børn i deres for store sko (ses bedst om sommeren) jeg har den holdning at man skal kunne passe sine sko jeg køber jo heller ikke vintersko to nr større til mig selv vel og så hellere købe et par til hvis uheldet skulle være ude og hun vokser vildt meget i vinter

ja undskyld møgfaldet tror vist jeg havde noget jeg skulle ud med

det er bare helt i orden

Ville bar elige informere dig om det hvis du ikke vidst det - men det gjorde du vidst

Anmeld

4. oktober 2010

millesofie

LotteN skriver:

det er bare helt i orden

Ville bar elige informere dig om det hvis du ikke vidst det - men det gjorde du vidst

Ja.. lidt

Anmeld

4. oktober 2010

Vingummien

Fisenberg skriver:

min lille tinkefis er begyndt at rejse sig op af alting og give slip, hun går ikke endnu men det kan ikke vare længe

SÅ jeg mangler nogle vinterstøvler, hun bruger lige nu str 19 hendes fod måler 12,5cm

men hun skal til at gå i vuggestue nu (ja faktisk er det første dag i morgen) og hun kan jo ikke stå ude i sandkassen til vinter i futter vel?
?

men med tykke sokker eller hvis hendes fod når at vokse lidt ja så er str 20 nok bedst

er der nogen der har nogen liggende det er lige meget om de er til drenge eller piger, det går jeg ikke så højt op i

Hvis jeg var dig vil jeg finde et par nye, hun selv kan gå til.

Man kan godt få billige og på tilbud osv hvis man kigger godt efter.

Anmeld

4. oktober 2010

Fenris

Fisenberg skriver:

?

jeg har denne støvle herhjemme. Den er brugt sammenlagt et par måneder tror jeg så standen er helt i top. Det er en helt sort model - så ikke den blå stribe på dem jeg har. Min er str 21 og du kan få dem for 200kr hvis du er interesseret

mvh

anita

Anmeld

4. oktober 2010

SpunkenJo

Heidimed lea skriver:

knus Heidi

Den vil jeg da gerne købe, hvis de stadig er til salg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.