vores tur i legoland!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. juli 2008

ka li ja

i går...
det var hygeligt, vi var det fra ca halv tolv til de lukkede. og hold kæft hvor faldt ungerne hurtigt i søvn på vej hjem!!

det var så spændende at arthur slet ikke ville sove til middag under vejs. og han var slet ikke rigtig sur, før han blev sulten!
alexander var lidt sur, og træt.. det havde nok også lidt at gøre med varmen.
alexander blev lidt kylling under vejs, så morten og mig måtte prøve noget selv også... øv. men hva faen han skulle jo ikke tvinges.. heheh

nå men har lige lagt pics ind, hvis nogen skulle ville glo
http://www.123hjemmeside.dk/familien-i-sovind/8291 851

så tager vi sgu lige et smut i djurs sommerland i morgen.. jubiii og moster og mormor skal med, så der er chance for vi får prøvet noget denne her gang, selvom xander ikke skulle ville prøve;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2008

Astrid P

Skønne billeder! Det ser ud til at I har haft en rigtig fed tur...
Og Djurs sommerland i morgen? Der er sgu da nogle der kan, hvad? Fedt for jeres unger med så megen action!
Hav en dejlig dag derude.

KH Astrid

Anmeld

29. juli 2008

Lene76

hehe sjovt Mille er osse begyndt at blive en kylling når tingene blir for vilde.... hmmm tror skisme det er alderen.

Go tur i Djurs imorgen, husk at prøv piraten total fed.... det er sjovest/vildest i den sidste vogn..... Go tur:D

Knus fra Lene

Anmeld

30. juli 2008

Ny mor

Ha, ha, sjove billeder og kommentarer :D Smilede specielt af "destruktionen" - jeg kan lige se Marius for mig på samme måde om et par år 8D
Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.