hvem har

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2008

heaven

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

heaven skriver:

heaven skriver:

jeg har da også ferie, i hele 4 uger endnu...

jamen du er da også velkommen - du har da ikke så langt som Lise:P

Nej det har jeg godt nok ikke, men er håbløs til at finde vej... Og så skal manden også lave knægtens bil, som han så galant har lånt vores i mellem tiden>(...

hrum....... det er jo da smart, hehe.... men velkommen er du i hvert fald;)

takker i hvert fald for buddet...

synes det er lidt skod at han har gjort det... vi har normalt VW passat st. car, men på grund af "byttet" ved reperationen kører vi rundt i en VW Polo (med 2 døre) og som hverken er til at komme ind eller ud af...

åhhh, ja det er nok ikke sjovt med gravid mave osv... kan du klare varmen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2008

1977

Profilbillede for 1977
[citat][f][småt]heaven skriver:[/småt][/f] fri imorgen??? MIIIIIIG:P Hvem skal hygge med sin søn imorgen??? MIIIIG Hvem glæder sig til at pjaske i vand, spise is, høre musik, slikke sol når sønnen sover??? MIIIIIIG Arrrrhmen, det bliver jo en fantastisk dag(L)(L)(L) Jannie;)[/citat] Kæresten, sønnen, svigermor, hendes kæreste, svigerfar og min mor og lillebror. Ja det har så alle andre end mig :( Jeg skal i intro på et dagcenter for "nisser", så jeg skal gå indenfor hele dagen :'( Men jeg har fri torsdag og søndag i denne uge og lørdag i næste uge :P Så lidt fri får jeg da. (H)

Anmeld

29. juli 2008

heaven

[citat][f][småt]Jeanne skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]heaven skriver:[/småt][/f] fri imorgen??? MIIIIIIG:P Hvem skal hygge med sin søn imorgen??? MIIIIG Hvem glæder sig til at pjaske i vand, spise is, høre musik, slikke sol når sønnen sover??? MIIIIIIG Arrrrhmen, det bliver jo en fantastisk dag(L)(L)(L) Jannie;)[/citat] Kæresten, sønnen, svigermor, hendes kæreste, svigerfar og min mor og lillebror. Ja det har så alle andre end mig :( Jeg skal i intro på et [blå]dagcenter for "nisser",[/blå] så jeg skal gå indenfor hele dagen :'( Men jeg har fri torsdag og søndag i denne uge og lørdag i næste uge :P Så lidt fri får jeg da. (H) [/citat] øhh, sorry.... hvad menes lige her, hehe.... ? Men ja, så må du jo også nyde det, når det bliver din tur:P

Anmeld

29. juli 2008

Plysbjørnen

heaven skriver:

takker i hvert fald for buddet...

synes det er lidt skod at han har gjort det... vi har normalt VW passat st. car, men på grund af "byttet" ved reperationen kører vi rundt i en VW Polo (med 2 døre) og som hverken er til at komme ind eller ud af...

nej ærligt det kan jeg faktisk ikke... jeg sveder som et s... og det er uden at lave noget som helst...

har mest bare lyst til at sidde under en iskold bruser hele dagen...

Dynen har konstant bopæl på gulvet, for jeg kan ikke holde den ud (hovedpuden er røget samme vej)... Jeg var stor da jeg ventede Laura, men er lige så stor nu, mange spørger om jeg venter tvillinger og om jeg ikke snart skal føde 8( ...

Sidder konstant i skyggen og kigger på at manden knokler...

Betina

Anmeld

29. juli 2008

heaven

[

nej ærligt det kan jeg faktisk ikke... jeg sveder som et s... og det er uden at lave noget som helst...

Dynen har konstant bopæl på gulvet, for jeg kan ikke holde den ud (hovedpuden er røget samme vej)... Jeg var stor da jeg ventede Laura, men er lige så stor nu, mange spørger om jeg venter tvillinger og om jeg ikke snart skal føde 8( ...

Betina

hehe, det gør vi andre sgu også:P men selvfølgelig er det noget andet som gravid - også fordi du ikke bare kan lægge dig, når du har den store.. der var det nemmere da vi ventede os første gang...

Jannie

Anmeld

29. juli 2008

Plysbjørnen

heaven skriver:

Betina

hehe, det gør vi andre sgu også:P men selvfølgelig er det noget andet som gravid - også fordi du ikke bare kan lægge dig, når du har den store.. der var det nemmere da vi ventede os første gang...

Jannie

Det er nemlig det, med Laura hjemme skal man være på mærkerne konstant, det kan være lidt hårdt, men det går da...
Får bare total dårlig samvittighed over for manden fordi jeg ikke rigtigt orker noget...

Betina

Anmeld

29. juli 2008

heaven

heaven skriver:

Betina

Jannie

Det er nemlig det, med Laura hjemme skal man være på mærkerne konstant, det kan være lidt hårdt, men det går da...
Får bare total dårlig samvittighed over for manden fordi jeg ikke rigtigt orker noget...

Betina

så må du/i huske på, at det kun er en periode...... så bliver det forhåbentlig bedre... nå, nu kalder sengen - skal jo være frisk til min slapper dag med min søn imorgen(L)(L)(L)... og så får jeg jo nok også 150afbrydelser i nat pga varmen:P

Sov godt, når du når dertil....

Jannie

Anmeld

30. juli 2008

1977

Profilbillede for 1977
Hej Heaven

Det betyder at jeg skal være på et dagcenter på et plejehjem :) Herhjemme kalder vi ofte de gamle for nisser. Ældreboliger = nisseghetto, plejehjem = nissecenter, gamle mænd i bil= nisser med blød hat osv.

Måske ikke særligt pænt, men det er også kun hjemme hos mig selv :)

Kan godt forstå du spørger

Nyd din fridag :P

(H)

Anmeld

30. juli 2008

heaven

Jeanne skriver:

Hej Heaven

Det betyder at jeg skal være på et dagcenter på et plejehjem :) Herhjemme kalder vi ofte de gamle for nisser. Ældreboliger = nisseghetto, plejehjem = nissecenter, gamle mænd i bil= nisser med blød hat osv.

Måske ikke særligt pænt, men det er også kun hjemme hos mig selv :)

Kan godt forstå du spørger

Nyd din fridag :P

(H)

nåååå ja, selvfølgelig - det har jeg da egentlig hørt før;) hehe, jeg synes det er en meget sød betegnelse, jeg forbinder da nisser med jul, stearinlys og MAAAAX hygge:P

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.