vi smider næsten aldrig mad ud, jeg fryser en potion ned i fryseren og så kan jeg tage den op hvis jeg en dag ikke gider lave mad, jeg har ALT i fryseren både til mig selv men også til Lille og Marcus-Emil
Så har jeg valgt at Lille skal have Stofbleer på numsen, hvilket bliver billigere i længten (jeg har syet haldelen selv, så det er rigtig billigt)
så køber jeg tøj i genbrugen både til mig selv og ungerne, jeg synes selv jeg har været heldig med at finde brugt mærketøj (køber også nyt tøj)
jeg køber også tøj brugt på nettet
jeg ved ikke om dette er et spareråd men ja.. jeg køber julegaver og kalendergaver i løbet af året, det virker ikke helt så dyrt på den måde plus jeg har råd til at ta på cafe og hygge mig i dec
så har jeg for et par år siden købt 2 lyseforme og fået 5 og har efterhånden et lager uden lige bestående af væger, så et par gange om året bliver der lavet lys, til den helt store guldmedalje (jeg får venner og familie til at samle lysstumper)
og så betaler jeg mine regninger med det samme
det andet er bare for dyrt
det er hvad jeg kunne komme i tanke om lige nu og så har jeg slet ikke talt om at det jeg bruger alle mine penge på 
Anmeld