Hvad er dit bedste sparetip?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Sunflower

Kirle skriver:

1.Gå kun i én type butik enten fakta eller netto og så kun gå i den! Så køber man mindre for der er mindre fristelser.

2.lav udførlig indkøbsliste og send manden i byen. han falder ikke liiiiige over noget.

3. gå på lagersalg, ophørsudsalg og køb vintertøjet om sommeren.

Hmm... Min mand falder altid over et fantastisk tilbud på vin... Så den holder ikke hér hjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

millesofie

vi smider næsten aldrig mad ud, jeg fryser en potion ned i fryseren og så kan jeg tage den op hvis jeg en dag ikke gider lave mad, jeg har ALT i fryseren både til mig selv men også til Lille og Marcus-Emil

Så har jeg valgt at Lille skal have Stofbleer på numsen, hvilket bliver billigere i længten (jeg har syet haldelen selv, så det er rigtig billigt)

så køber jeg tøj i genbrugen både til mig selv og ungerne, jeg synes selv jeg har været heldig med at finde brugt mærketøj (køber også nyt tøj)

jeg køber også tøj brugt på nettet

jeg ved ikke om dette er et spareråd men ja.. jeg køber julegaver og kalendergaver i løbet af året, det virker ikke helt så dyrt på den måde plus jeg har råd til at ta på cafe og hygge mig i dec

så har jeg for et par år siden købt 2 lyseforme og fået 5 og har efterhånden et lager uden lige bestående af væger, så et par gange om året bliver der lavet lys, til den helt store guldmedalje (jeg får venner og familie til at samle lysstumper)

og så betaler jeg mine regninger med det samme det andet er bare for dyrt

det er hvad jeg kunne komme i tanke om lige nu og så har jeg slet ikke talt om at det jeg bruger alle mine penge på

Anmeld

4. oktober 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Vær' mæt inden du går ud og handler! Tro mig, der er virkelig mange penge at spare! Vi handler ofte ind efter aftensmaden - på den måde er det kun det der står på listen vi kommer hjem med, og ikke 40 andre ting (læs: lækkerier!)

Anmeld

4. oktober 2010

iris-mor

Vi tilsætter grønsager i kødretter.

Sørger for at købe Vanish på tilbud, så vi dels sparer ved indkøb, men også fordi tøjet så bliver helt rent.

Shampoo køber jeg også altid mange af på tilbud, vi bruger Sanex, Minirisk og der er meget at spare ved at købe dem på udsalg.

Flyrejser er billiger jo tidliger på året man køber.

Og så er maden hjemme hos ens mor jo gratis

+ har lige fået anbefalet hjemmesiden www.buzzador, tror nok det er stavet sådan. Men de sender gratis vareprøver ud, og der fik vi i mødregruppen gratis bleer- kun 4 stk til os, men hende der havde kontakten fik en pakke

Anmeld

4. oktober 2010

<3

Sunflower skriver:

Hmm... Min mand falder altid over et fantastisk tilbud på vin... Så den holder ikke hér hjemme

HAHA lol min kæreste får nærmest stress af dagligvarebutikker i ulvetimen Så det virker perfekt herhjemme Plus at hvis han ikke kan finde det på listen jamen så køber han det ikke. Ikke noget med at stå og finde ud af hvordan og hvorledes med ændringen i opskriften...

og hovlige et sparetip til :

4. lav madplan for en uge og køb kun ind 1gang om ugen

Anmeld

5. oktober 2010

VictorsMoar

mullesmith2 skriver:

Mit bedste sparetip er at gemme sine gamle stearinstumper og smelte dem i en gryde og hælde dem i et glas/kop med og selvfølgelig væge i som man køber i panduro. Billig lys og ren hygge  Det havde dog ik noget med baby at gøre men det var der jo heller ik nogen der har sagt noget om

Super tip, det har jeg aldrig hørt om

Og den kommende tid er jo til sterin-lys og masser af hygge

Anmeld

5. oktober 2010

VictorsMoar

iris-mor skriver:

Vi tilsætter grønsager i kødretter.

Sørger for at købe Vanish på tilbud, så vi dels sparer ved indkøb, men også fordi tøjet så bliver helt rent.

Shampoo køber jeg også altid mange af på tilbud, vi bruger Sanex, Minirisk og der er meget at spare ved at købe dem på udsalg.

Flyrejser er billiger jo tidliger på året man køber.

Og så er maden hjemme hos ens mor jo gratis

+ har lige fået anbefalet hjemmesiden www.buzzador, tror nok det er stavet sådan. Men de sender gratis vareprøver ud, og der fik vi i mødregruppen gratis bleer- kun 4 stk til os, men hende der havde kontakten fik en pakke

Grøntsager i kødretter -det gør vi også. Så laver vi stor portion og fryser ned. Billig og nem aftensmad

Må lige tjekke hjemmesiden du omtaler  Elsker vareprøverne, de er super til at have med i pusletasken

Anmeld

5. oktober 2010

VictorsMoar

Fisenberg skriver:

vi smider næsten aldrig mad ud, jeg fryser en potion ned i fryseren og så kan jeg tage den op hvis jeg en dag ikke gider lave mad, jeg har ALT i fryseren både til mig selv men også til Lille og Marcus-Emil

Så har jeg valgt at Lille skal have Stofbleer på numsen, hvilket bliver billigere i længten (jeg har syet haldelen selv, så det er rigtig billigt)

så køber jeg tøj i genbrugen både til mig selv og ungerne, jeg synes selv jeg har været heldig med at finde brugt mærketøj (køber også nyt tøj)

jeg køber også tøj brugt på nettet

jeg ved ikke om dette er et spareråd men ja.. jeg køber julegaver og kalendergaver i løbet af året, det virker ikke helt så dyrt på den måde plus jeg har råd til at ta på cafe og hygge mig i dec

så har jeg for et par år siden købt 2 lyseforme og fået 5 og har efterhånden et lager uden lige bestående af væger, så et par gange om året bliver der lavet lys, til den helt store guldmedalje (jeg får venner og familie til at samle lysstumper)

og så betaler jeg mine regninger med det samme det andet er bare for dyrt

det er hvad jeg kunne komme i tanke om lige nu og så har jeg slet ikke talt om at det jeg bruger alle mine penge på

Så har jeg valgt at Lille skal have Stofbleer på numsen, hvilket bliver billigere i længten (jeg har syet haldelen selv, så det er rigtig billigt) Bliver altid imponeret, når jeg hører at nogen bruger stofbleer.

Ja, man kan virkelig spare mange penge på at købe tøj i genbrugen eller brugt over nettet.

Tror jeg vil igang med julegave-købene nu -det giver også en ro i maven økonomisk at have det overstået, jo før jo bedre

Og ja, de regninger skal bare betales med det samme -ud af verden hurtigst muligt -igen ro i maven og overskud til de vigtige ting

Anmeld

5. oktober 2010

VictorsMoar

Tulle Mus skriver:

Hvis man har mulighed og plads til det, så køb en kvart ko eller en halv gris af gangen, man spare meget på det, og ved os ved vi altid hvordan dyrerne har haft det, da vi kender dem vi køber kvie kød af, og den sidste gris vi fik i fryseren havde vi selv opdrattet...

Hvis bare man havde en kummefryser.... Den må jeg lige drømme mig til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.