Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad er dit bedste sparetip?
F.eks.
Jeg kan nævne Aldi's Vibelle bleer 79,95 kr. for 90 stk.
Faktas skum-vaskeklude 50 stk. for 8,95 kr.
Glæder mig til at få en masse gode sparetips
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
VictorsMoar skriver: Hvad er dit bedste sparetip? F.eks. Jeg kan nævne Aldi's Vibelle bleer ca. 95 kr. for 90 stk. Faktas skum-vaskeklude 50 stk. for 8,95 kr. Glæder mig til at få en masse gode sparetips
Jeg kan nævne Aldi's Vibelle bleer ca. 95 kr. for 90 stk.
prisen på Aldis bleer er kun 79,95 for 90 bleer ( jeg har lige købt til mindstemanden ) - dog 79,95 for 80 stk. da han lige er gået op i str. 4 men det bliver bleerne jo ikke dårligere af at de koster 80 kr./pr. pakke
Tdittmann skriver: prisen på Aldis bleer er kun 79,95 for 90 bleer ( jeg har lige købt til mindstemanden ) - dog 79,95 for 80 stk. da han lige er gået op i str. 4 men det bliver bleerne jo ikke dårligere af at de koster 80 kr./pr. pakke
Hahahaha tak -retter lige Og ja, de er super gode
LeneHH skriver: Tænk en ekstra gang inden du køber-måske købet ikke er nødvendigt.Hvis jeg fulgte det råd, ville beløbet på min konto nok være væsentligt højere Vi bruger også aldi-bleer
Tænk en ekstra gang inden du køber-måske købet ikke er nødvendigt.Hvis jeg fulgte det råd, ville beløbet på min konto nok være væsentligt højere Vi bruger også aldi-bleer
Ja En god én at have i mente, når man shopper
Mit bedste sparetip er at gemme sine gamle stearinstumper og smelte dem i en gryde og hælde dem i et glas/kop med og selvfølgelig væge i som man køber i panduro. Billig lys og ren hygge Det havde dog ik noget med baby at gøre men det var der jo heller ik nogen der har sagt noget om
Hvis man har mulighed og plads til det, så køb en kvart ko eller en halv gris af gangen, man spare meget på det, og ved os ved vi altid hvordan dyrerne har haft det, da vi kender dem vi køber kvie kød af, og den sidste gris vi fik i fryseren havde vi selv opdrattet...
Hvad man ikke køber, spiser man ikke. (Gælder slik og sodavand og andet lidt for lækkert der kan sætte sig på sidebenet)
1.Gå kun i én type butik enten fakta eller netto og så kun gå i den! Så køber man mindre for der er mindre fristelser.
2.lav udførlig indkøbsliste og send manden i byen. han falder ikke liiiiige over noget.
3. gå på lagersalg, ophørsudsalg og køb vintertøjet om sommeren.
Lav madplaner så man kun handler en gang om ugen. det har sparet os rigtig mange penge
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128