Hjælp bryllupsgave (ikke børn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. juli 2008

Lulle25

Hej med jer Kloge tøser:) Vi skal til brylup på lørdag og har allerede styr på gaven der... men men men vi har et "vennepar" (bekendte ) der skal giftes der også, min kæreste og jeg har snakket om, at vil give dem en lille ting. Har I nogle gode ideer til ca 200-300 kr? Har selv fundet denne og synes det er en ok ide selvom man ikke bruger bruger en kagespade så tit, men tror ikke de får sådan en af andre?
http://net-shoppen.dk/product.asp?product=87459&su b=1
Håber I kan hjælpe mig
(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2008

Lise

Det kan godt være at man ikke bruger en kagespade så tit - men den er sgu rar at have når man har gæster og skal servere en fin kage. OG det er jo ikke noget man render ud og køber selv - jeg gør i hvert fald ikke. Hvis ikke jeg havde en i forvejen (en gave) så ville jeg blive meget glad for den :)

Anmeld

29. juli 2008

sbs78

Hej Louise
Jeg synes det er en rigtig fin gave. For det er nemlig ikke noget man selv køber:)
Knus Sidsel

Anmeld

29. juli 2008

Nadi

Jo jeg synes det er en fin gave, og det er jo også tanken der tæller! Synes dog det er vigtig den kan byttes hvis nu de af en eller anden grund ikke kan bruge den.

Men jo rigtig god ide :) Synse faktisk selv den er rigtig pæn og jeg bruger en kagespade hver gang vi får lagkage...

-Nadia

Anmeld

29. juli 2008

ivfmarie

god ide med kagespaden. Men ellers kunne det måske være billet til noget underholdning eller måske noget kulturelt... ? Det kommer måske nok til at koste lidt mere? Syns da at det ku være hyggeligt som nygift at blive "tvunget" til at komme ud fordi biletterne er en gave.

Marie - der ville ønske at nogen gav os et par billetter ;)

Anmeld

30. juli 2008

Lulle25

Tak for svar tøzer(H) God ide med billetter men tror det bliver for dyrt:S

Anmeld

30. juli 2008

Helle30

Jeg synes også, det er en rigtig fin gave. Hér bliver kagen som regel "øset op" med en kniv - hjulpet af, hvad der ellers lige ligger i nærheden. Jeg ville aldrig få købt sådan én selv.
Den kan jo også fint bruges til tærter f.eks.

Hov8D Nu ved jeg pludselig, hvad vi skal have til aften, hvis vejret ikke holder til at grille.

- Helle, som dog synes, du skal sørge for, den kan byttes - just in case

Anmeld

30. juli 2008

linemus

Super idé. Sådan en ville jeg gerne ha' :)

Anmeld

30. juli 2008

Lulle25

lyder godt piger, så er den valgt, køber den imorgen og håber brudeparret har det ligesom jer:) tak for hjælpen.(H)

Anmeld

30. juli 2008

Rasmine

Den er super fed, vi har én. Som de andre skriver, er det ikke´en ting man bare lige køber, da man sjældent får den slags kage vel. Men når man så gør, er det fedt at have den. Go' gaveidé.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.