Bimmeren 24+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

sofie85

DK skriver:

Uhh min mave er vokset her den sidste uge. Jeg synes ikke det viser sig så meget på billederne, men den er bare blevet sådan bred i det og vil altså bare gerne frem i verden!

Vægten her til morgen siger +9 kg! Jeg prøver at tage det med oprejst pande!

Det er uge 25 nu, og altså kun 15 uger til termin! VILDT! Nu er der ikke længe til jeg har andet lægebesøg og andet JDM besøg. Begge besøg ligger her i den sidste halvdel af oktober! Derudover har vi jo selv bestilt en ekstra scanning til lørdag d. 30 oktober, så vi lige kan få vished for at Bimmeren vokser nok derinde. Der er jo kun to blodkar i navlestrengen, hvor der skulle have været tre, en såkaldt SUA. Det betyder at hen mod slutningen af graviditeten får Bimmeren muligvis ikke få helt nok mad. I Skejby hvor vi var til et ekstra tjek i den forbindelse, tilbyder/anbefaler de 3 vækstscanninger i uge 28, 32 og 36, men i Horsens er de mere fedtede og vil kun give vækstscanninger i uge 32 og 36. Derfor køber vi selv scanningen i uge 28! Ellers kunne vi gå der i 4 uger og være vildt nervøse! (eller endnu mere nervøse nok nærmere )

Bimmeren sparker stadigt lystigt rundt og det er så dejligt! Og jeg er stadig VILDT sulten og er begyndt at få halsbrand. Det havde jeg ikke med Kirstine, så det er lidt ærgerligt. Det svier jo i halsen noget så grueligt, og så smager det hele bare lidt af bræk. Adr!! Nogen der har gode fif?

Men her er ugens billeder. I får lige et forfra også!

Utrolig smuk mave!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

2babygirls

DK skriver:

Uhh min mave er vokset her den sidste uge. Jeg synes ikke det viser sig så meget på billederne, men den er bare blevet sådan bred i det og vil altså bare gerne frem i verden!

Vægten her til morgen siger +9 kg! Jeg prøver at tage det med oprejst pande!

Det er uge 25 nu, og altså kun 15 uger til termin! VILDT! Nu er der ikke længe til jeg har andet lægebesøg og andet JDM besøg. Begge besøg ligger her i den sidste halvdel af oktober! Derudover har vi jo selv bestilt en ekstra scanning til lørdag d. 30 oktober, så vi lige kan få vished for at Bimmeren vokser nok derinde. Der er jo kun to blodkar i navlestrengen, hvor der skulle have været tre, en såkaldt SUA. Det betyder at hen mod slutningen af graviditeten får Bimmeren muligvis ikke få helt nok mad. I Skejby hvor vi var til et ekstra tjek i den forbindelse, tilbyder/anbefaler de 3 vækstscanninger i uge 28, 32 og 36, men i Horsens er de mere fedtede og vil kun give vækstscanninger i uge 32 og 36. Derfor køber vi selv scanningen i uge 28! Ellers kunne vi gå der i 4 uger og være vildt nervøse! (eller endnu mere nervøse nok nærmere )

Bimmeren sparker stadigt lystigt rundt og det er så dejligt! Og jeg er stadig VILDT sulten og er begyndt at få halsbrand. Det havde jeg ikke med Kirstine, så det er lidt ærgerligt. Det svier jo i halsen noget så grueligt, og så smager det hele bare lidt af bræk. Adr!! Nogen der har gode fif?

Men her er ugens billeder. I får lige et forfra også!

Nåååååååh, en flooooot mave du  har...

Og en lille fodbold lige som min

Anmeld

4. oktober 2010

Koen.

synes virkelig man kan se den er vokset, den er mindre spids og mere rund nu super flot

Anmeld

4. oktober 2010

Riksen

Flot, flot, flot!!

Et glas mælk hjælper på min halsbrand - men jeg er vist ikke så slemt plaget af det.

Anmeld

4. oktober 2010

DK

Tak for alle roserne! Jeg har lavet sådan en lille collage-ting, hvor alle billederne er sat ind ved siden af hinanden, det er rigtig sjovt at se hvordan maven er buuuulet ud!

Anmeld

5. oktober 2010

PeruBaby

Lækker, lækker mave Er selv 24+1 i dag og synes også at det er gået RIGTIG stærkt med maven inden for de sidste 14 dage...men hvis det du siger om 1kg pr uge så er mine 1,5 kg på 10dage måske ikke så overdrevet som jeg troede 

Anmeld

5. oktober 2010

CA

Flot mave!!

Halsbrand kan også tages med en håndfuld mandler eller hvis det ikke er så slemt, et glas mælk. De virker som et låg for mavesyren. Du skal passe på med de tabeletter der nedsæter produktionen af mavesyren. Den skal jo være der - problemet er bare at bebs skubber det op ad...

Ideen med flødeisen ku jeg godt li. Måske bare ikke den bedste kombi med at jeg allerede har taget 13kg. på. (er 25+4) Håber godt nok ikke det er rigtigt det med 1 kg i ugen fra nu af...

Anmeld

5. oktober 2010

piadas

Carina87 skriver:

Flot mave!!

Halsbrand kan også tages med en håndfuld mandler eller hvis det ikke er så slemt, et glas mælk. De virker som et låg for mavesyren. Du skal passe på med de tabeletter der nedsæter produktionen af mavesyren. Den skal jo være der - problemet er bare at bebs skubber det op ad...

Ideen med flødeisen ku jeg godt li. Måske bare ikke den bedste kombi med at jeg allerede har taget 13kg. på. (er 25+4) Håber godt nok ikke det er rigtigt det med 1 kg i ugen fra nu af...

Jeg bliver også helt nervøs ved tanken om 1 kg. om ugen indtil fødslen - så tror jeg sgu, jeg springer ud af et vindue eller et eller andet!

Vores vægt gik heldigvis i stykker for et par uger siden, så jeg har ikke kunne følge med siden - men da stod der også allerede +8 kg., så jeg lader bare som om, at det er det, jeg har taget på indtil videre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.