Uhh min mave er vokset her den sidste uge. Jeg synes ikke det viser sig så meget på billederne, men den er bare blevet sådan bred i det og vil altså bare gerne frem i verden!
Vægten her til morgen siger +9 kg! Jeg prøver at tage det med oprejst pande!
Det er uge 25 nu, og altså kun 15 uger til termin! VILDT! Nu er der ikke længe til jeg har andet lægebesøg og andet JDM besøg. Begge besøg ligger her i den sidste halvdel af oktober! Derudover har vi jo selv bestilt en ekstra scanning til lørdag d. 30 oktober, så vi lige kan få vished for at Bimmeren vokser nok derinde. Der er jo kun to blodkar i navlestrengen, hvor der skulle have været tre, en såkaldt SUA. Det betyder at hen mod slutningen af graviditeten får Bimmeren muligvis ikke få helt nok mad. I Skejby hvor vi var til et ekstra tjek i den forbindelse, tilbyder/anbefaler de 3 vækstscanninger i uge 28, 32 og 36, men i Horsens er de mere fedtede og vil kun give vækstscanninger i uge 32 og 36. Derfor køber vi selv scanningen i uge 28! Ellers kunne vi gå der i 4 uger og være vildt nervøse! (eller endnu mere nervøse nok nærmere
)
Bimmeren sparker stadigt lystigt rundt og det er så dejligt! Og jeg er stadig VILDT sulten og er begyndt at få halsbrand
. Det havde jeg ikke med Kirstine, så det er lidt ærgerligt. Det svier jo i halsen noget så grueligt, og så smager det hele bare lidt af bræk. Adr!! Nogen der har gode fif?
Men her er ugens billeder. I får lige et forfra også!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld