Piar og andre med tunge børn...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.051 visninger
2 svar
0 synes godt om
29. juli 2008

Honningblomst

Hej Pia...
Hvordan ser det ud med Mille og vægt/højde??
Bertram har IKKE haft glæde af at gå hjemme ved mig siden april...han får bare ikke rørt sig som han skal og det kan nu ses på hans vægt...er sgu hårdt og helt anderledes at have et barn hvor man skal passe sådan på vægten..og jeg ved jo hvordan det er, så nu går vi til den herhjemme og skal alle ud og røre os dagligt.:)
Nå, men ville bare høre hvordan det stod til hos jer....
Og jer andre med lidt tunge børn, hvad gør I??
Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2008

Pia.

Hej Eva....

Mille er vokset en del i højden men et stadig en mere rund pige end Mikkel var...
Mille er jo som du ved også en pige der skal passe på og som ikke bare kan spise som Mikkel og Jeppe for eksempel kunne/kan...

Her det sidste lange stykke tid, først den lange strejke og nu ferien har Mille heller ikke fået rørt sig meget, så jeg kender dit problem, hun er jo også stoppet til gymnatik pga. sommerferien, den hjalp ellers rigtig godt...

Fra på fredag tager jeg kampen op igen og det er inklusiv motion... Min mor eller det vil sige os alle sammen har haft os en stor forskrækkelse, med min mor, alt endte heldigvis godt, men det har gjort at min mor nu har valgt at hun vil tabe sig 30 kilo og jeg og min far hopper med hende for at støtte og hjælpe så godt vi kan... - en helt anden historie, men for lige at sige at jeg vil gøre som dig at få Mille og de to andre med ud og røre sig....

Stort knus fra Pia.

Anmeld

29. juli 2008

Honningblomst

Tak for dit hurtige svar søde Pia...:)
Har lige sendt dig en besked...
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.