Hej piger
Nu er den gal igen - nok mest i mit hovede?
Den unge mand er sulten konstant og hele tiden og jeg sidder med brysterne fremme fra kl. 15-16 til 23 om aftenen, William spiser, kun afløst af bleskift og hyl.
I fredags havde jeg min første fri-aften og mormor skulle passe ham - jeg havde malket ud hele ugen. Han fik min mælk fredag aften og sov bare igennem (typisk at han gør det, når jeg er ude)
Dagen efter skulle min mælk kasseres og der var derfor ikke nok af min egen mælk til at fodre ham, derfor fik han MME. Og aldrig har drengen haft det bedre og været gladere. Han smilede, hyggede og gad "lege" med os og sov to rigtig gode lure, græd kun da der var gevinst i bleen eller han var sulten. Aldrig har han været nemmere.
Jeg ammede ham så igen fra i går aftes, og gæt hvem der var vågen hver anden time i nat og gæt hvem der har skreget (og jeg mener SKREGET ikke grædt) heeeeele dagen.
Er det mig der er bims, eller er der ikke gang i min mælk?
SP var her fredag og han vejer det han skal og udvikler sig fint, så umiddelbart burde min mælk være ok? Det skal også siges, at lillemanden fra dag 1 har fået erstatning til at supplere op med - omkring 100 ml dagligt.
Jeg er bare i vildrede - aner ikke om jeg skal indstille amningen eller hvad jeg skal gøre? Håber på nogle råd og evt. lignende historier ...
Tine
Anmeld