Hvor store er jeres majbabyer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2010

stephanie91

jeg har theis fra den 3/5 , han måler 68 cm og vejer 8,5

han lægger lidt over gennemsnit men han er som han skal være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

merle2010

ja min "lille" baby måler så 10, 1 kg og er 71 lang.. så hun er ikke så lille endda...

Anmeld

28. oktober 2010

*may-girl.2010*

Min Maya fra 20/5 vejer 7,1 og er 64 cm lang

Anmeld

30. december 2010

monzemussen

christian fra d. 15 Maj

blev målt og vejet da han blev 7 måneder sidste gang.

77 cm og 8,2 kilo

Anmeld

6. april 2011

xalo mit et & alt

min søn er fra 24 maj,

målt og vejet for ca en mååned sidden 8 kilo 77 høj..

er det godt ell??

er selv meget i tvivl

Anmeld

6. april 2011

BellaT

MohammedMinSkat skriver:

min søn er fra 24 maj,

målt og vejet for ca en mååned sidden 8 kilo 77 høj..

er det godt ell??

er selv meget i tvivl

Hej.

Min Malia (fra 25. maj) er nu 8,4 kg og 73 cm høj. Så tror din dreng er helt perfekt. 

Anmeld

6. april 2011

dorthemus

Runa er ca. 73 cm og vejer lige under 9 kg

Anmeld

10. april 2011

Ranarupta

Det er længe siden, at Albert (13/5-2010) er blevet målt og vejet, men jeg vil tro, at han måler lige under 80 cm og vejer omkring 9,5.

Han er vist en lille en - min veninde har en dreng på 6 mdr., der er lige så lang og vejer ca. 12 kg 

Anmeld

19. april 2011

linemus

Så blev Sofie målt igen, og hun har kun taget 300 g på siden slutningen af januar, så SP var ikke helt tilfreds og ville lige informere lægen. Så skal vi snakke om det til 1 års undersøgelsen. Jeg synes nu, hun er ganske som hun skal være Hun vejer nu 8,2 kg, og det er da rart at se, at flere af jer også har små babyer Jeg ved faktisk ikke, hvor høj hun er...

- Line

Anmeld

19. april 2011

dorthemus

linemus skriver:

Så blev Sofie målt igen, og hun har kun taget 300 g på siden slutningen af januar, så SP var ikke helt tilfreds og ville lige informere lægen. Så skal vi snakke om det til 1 års undersøgelsen. Jeg synes nu, hun er ganske som hun skal være Hun vejer nu 8,2 kg, og det er da rart at se, at flere af jer også har små babyer Jeg ved faktisk ikke, hvor høj hun er...

- Line

Runa har stagneret længe, men hun er også en småtspiser og meget pernitten med hvad hun spiser...der er virkeligt meget hun ikke spiser  Jeg er enormt bekymret for hun spiser slet ikke i vuggestuen selvom hun nu har gået der i tre uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.