MoriSverige skriver:
Vi har også snakket lidt om barnedåb de sidste par dage, den bette er godt nok ikke kommet til verden endnu, men derfor kan man jo godt snakke 
Den liste jeg har lavet indtil videre siger 52 + os selv, så 55. Men det er uden venner, men kun familie (bedsteforældre, søskende (+ påhæng hvis de har nogen) , oldeforældre, tip-oldemor, vores tanter/onkler, samt fætre/kusiner (på min mors og papfars side + påhæng hvis de har nogen).
Hvis vi skal have nogle vennepar med, bliver vi nok 60-65 stykker.
Her er lillepigen heller ikke kommet endnu, men kunne mærke jeg begyndte at spekulere i det, og når jeg først begynder på det, så er jeg nød til at undersøge ordentligt hvordan og hvorledes. Kæresten ryster bare på hovedet og syntes jeg er tosset, men for pokker, kan slet ikke have jeg ikke har styr på sådan nogen ting
.
Men i er lige så langt som vi er. Listen her er på 51 med os selv giver den så 54... Så har vi små børn, det vil sige der er en på 2½, og 1½ til den tid, og så er der Fætter til lillepigen som kommer om en lille måned, og så vores lille pige... Ellers er der børn fra 5 år og op efter også, da jeg har en enkelt fætter skrevet på, og fars kæreste har en søn på 6. Mors kæreste har 2 piger på 11 og 12, og ellers er resten over teenagealderen
Anmeld