Hvor mange gæster??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

maria87

vi var 50

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

VIPpigen

LotteN skriver:

Jeg selv har også 9 kusiner og fætre og kæresten har 5 og derfor valgte vi at sortere dem fra, selvom jeg snakker meget med mine - men et eller andet sted skal "stregen jo trække"

men hvis I gerne vil være færre, så er det jo netop der I så kunne skære lidt fra

Det er jo netop det, jeg har 1 fætter på listen, og det er fordi han passer alder med min lillebror, og min papbror.

kæresten har så sine 3 med på sin side af listen, men syntes næsten ikke der kan skæres mere

Anmeld

3. oktober 2010

VIPpigen

maria87 skriver:

vi var 50

Så er vi ikke ene om at ligge deroppe af

Anmeld

3. oktober 2010

Maddox

Her havde vi kun den nærmeste familie med, altså dem som ER noget til barnet - bedsteforældre, oldeforældre, mostre og onkler + påhæng..

For os, var det selve dåben som havde betydning og ikke festen eller gaverne bagefter. Derfor var vi enige om, at kun de mest betydningsfulde mennesker i barnets liv, skulle med..

Anmeld

3. oktober 2010

TbCp

Vi valgte kun at tage forældre og søskende med påhæng og børn med.
Vi var vist 25.
Ville gerne have haft nogle venner med men det var svært at vælge til og fra og det samme med andre familiemedlemmer.
Så vi valgte det på denne måde.
Samtidig skulle det være Livas fest og hun ville nok have grædt det meste af dagen hvis der havde været for mange mennesker.

Anmeld

3. oktober 2010

Brams

Vi var "et par og 40" til Lærkes barnedåb - den nærmeste familie og venner

Anmeld

3. oktober 2010

82Miraklet

VIPpigen skriver:

Så er vi ikke ene om at ligge deroppe af

Vi var 56 mennesker til både Naija og Noah´s barnedåb.... Vi er begge skilsmissebørn og har søskende på kryds og tværs og bedsteforældre er der jo så gange 2 af og oldeforældrene skulle da også med...

ud af de 56 var de 9 venner og så var der godt 12 børn incl vores egne...

Vi samles så sjældent så når der er barnedåb syntes vi det er en god anledning til at vi ses alle sammen...

Anmeld

4. oktober 2010

VIPpigen

Maria82 skriver:

Vi var 56 mennesker til både Naija og Noah´s barnedåb.... Vi er begge skilsmissebørn og har søskende på kryds og tværs og bedsteforældre er der jo så gange 2 af og oldeforældrene skulle da også med...

ud af de 56 var de 9 venner og så var der godt 12 børn incl vores egne...

Vi samles så sjældent så når der er barnedåb syntes vi det er en god anledning til at vi ses alle sammen...

Hold da op. Ja, så har i også været en del. vi bliver så 51 med den liste jeg har lavet. Og der er 11 af dem venner, det vil sige et godt vennepar til svigerfamilien, min bedste veninde med påhæng, og veninde med datter. Så har vi et fælles vennepar med barn, og en fælles ven med søn. Ellers er resten familie.
Jeg er så uheldig at min fars forældre også er skilt, men har ikke noget forhold som sådan til min fars bio far, så han kommer ikke med (Vi var ikke inviteret til bryllup i foråret heller) Så er der min fars papfar, han havde 2 piger fra før han mødte min farmor, og mine fastre skal heller ikke med. så har jeg 2 onkler som er halvbrødre til min far, de skal heller ikke med, og så har jeg min fars 2 helbrødre som jeg har et tæt forhold til, som jeg gerne vil have med. Så her er virkelig skåret godt i dem, for ellers ville vi blive utrolig mange.

Og indtil nu kan jeg skære min mors kærestes børn fra, da jeg ikke kender dem, men der kan jo nå og ske meget inden barnedåben

Anmeld

4. oktober 2010

serinasmor

vi var 28 i alt ...

havde vi valgt at invitere hele min familie havde det heddet 75

det havde vi hverken råd eller lokaler til

Anmeld

4. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

vi var knapt 80 og det var KUN familie.. 2 store familier og tætte forhold.. for os kunne det ikke være anderledes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.