Købes - kopholder til barnvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
659 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg vil rigtig gerne købe en, og gerne brugt - vil du af med din for en billig penge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Jeg vil rigtig gerne købe en, og gerne brugt - vil du af med din for en billig penge?

De koster ellers nærmest ingenting i butikker

Anmeld

3. oktober 2010

Moderator

dorthemus skriver:

De koster ellers nærmest ingenting i butikker

Hvilke butikker? I Kære Børn koster de (hold nu fast) 150kr

Anmeld

3. oktober 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Hvilke butikker? I Kære Børn koster de (hold nu fast) 150kr

WHAT!!!! Det var meget...det kan jeg godt se så  Går lige i tænkeboks med hvor jeg har set den billigere.

Anmeld

3. oktober 2010

Moderator

dorthemus skriver:

WHAT!!!! Det var meget...det kan jeg godt se så  Går lige i tænkeboks med hvor jeg har set den billigere.

Yes please!

Anmeld

3. oktober 2010

dorthemus

Det var sgu ikke så nemt, Har kigget nedenstående forhandlerliste igennem og det er ikke meget under 150 kr den sælges for...hmmm. Mener bare jeg gav under 100 kr. i Barnevognsfabrikken Danmark på Amager

http://www.ko-be.dk/forhandlere.html

Anmeld

3. oktober 2010

Mumto3

HappyBoheme har den til 129kr ...men det hjalp ikke så meget

Anmeld

3. oktober 2010

Bavianis

Ej undskyld jeg skriver - det er da for tjekket med en kopholder til en barnevogn. Der er bare SÅ stor forskel på hvor man bor. Kan lige se Jer to i byen med en cafelatte på sidevognen, men I ser på smarte vinduer.

Jeg selv ville have diverse væsker ud over det hele efter en tur over de (hullede) nordjyske lande- og grusveje!!

Men kan alligevel på en eller anden måde forestille mig det i mit forsøg på bare at være lidt overskudsagtig...

Det pinlige vil nu være hvis I fortæller mig at det er en flaskeholder til babyen...

Anmeld

3. oktober 2010

Pige2009

Jeg er ret sikker på at have set den i Babysam også - erindrer desværre ikke prisen...

Anmeld

3. oktober 2010

JulieE

dorthemus skriver:

Det var sgu ikke så nemt, Har kigget nedenstående forhandlerliste igennem og det er ikke meget under 150 kr den sælges for...hmmm. Mener bare jeg gav under 100 kr. i Barnevognsfabrikken Danmark på Amager

http://www.ko-be.dk/forhandlere.html

Danmark er som regel en del billigere. Vi har en filial her i Hvidovre og de er altid min 10 % billigere og tit også mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.