nå... her sker der jo ikke noget...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. juli 2008

ivfmarie

så kan jeg ligeså godt gå i køkkenet... vi skal have gæster i aften, og jeg skal ha lavet en lækker pastasalat, og så en supreeeeme ostelagkage MUMS!

God sommer dag til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2008

birgittemarie

JO! Her sker oodles and oodles, for nu er jeg her jo 8D

Men det lyder som en god plan at lave lækkermad...

God sommerdag til dig også, smukke Marie (L)

Anmeld

29. juli 2008

ivfmarie

ja det var så pastasalat og ostelagkage... nu har jeg lige sat mig med en kold øl og et par digestive kiks (sundt mellemmåltid, hva´!!) Tror I så ikke at den lille vandal vågnede i samme sek at jeg slog måsen i sædet!
Jeg er siker på at hvis jeg stod op i 5 stive timer fra 11 til 16, så ville Malte sove lige så længe. Han har simpelthen en evne til at mærke hvornår jeg prøver at luske mig til en lille hvilepause!

Men opmuntret af gårsdagens lokumsdebat, har jeg Tynens "skidetrick" i baghånden, så hvis (læs når) Malte bliver opmærksomhedskrævende, så lusker jeg på tønden 8D8D

Anmeld

29. juli 2008

mor til en del

Nej her sker ikke meget, mon varmen har taget vores veninder..:P

Jeg fatter ikke hvordan du orker at stå i køkkenet, jeg burde også være der, da vi får gæster på lørdag, men jeg orker ikke engang at vaske vores fluelorts tilskidte vinduer.
I morges var de 5 af ungerne og jeg ved Birkesø, og havde en munter time i det våde element, det kunne jeg lige klare......
Jeg må simpelt hen til at tage mine aftner i brug til rengøring:(, , når manden kommer fra job vil jeg tillade mig at snuppe en morfar, så kan det jo også være at der er lidt mere energi i aften.....

Lisbeth.

Anmeld

29. juli 2008

ivfmarie

Jahrmen!! Nu har manden min på helt eget initiativ rengjort - virkelig rengjort hele køkkenet. Overalt! Selv køleskabet blev tømt og rengjort!

Det var sgu en lækker overraskelse!

Nu tror jeg at jeg vil gå i bad med begge unger - det er snart det eneste der er til at holde ud i denne varme (som skam bestemt er skøn, ikke et ondt ord fra mig :P)

Gad vide om I alle er ved stranden idag, eller hvad søren I mon laver... sjældent har der da været så stille som idag!!

Anmeld

29. juli 2008

birgittemarie

Nøj, hvor han flotter sig!! (L) Det var dog en usædvanligt god overraskelse!

Uanset hvor meget jeg anstrenger mig, kan jeg ikke mane billedet af husbond her vaske køleskab frem for mine øjne... 8D

God aften de damer (L)

Anmeld

29. juli 2008

Astrid P

Hva'eh Marie... Tager din mand på hjemmebesøg, for vores køkken trænger i dén grad til en overhaling... Jeg har været på sådan lidt on-off idag, for Smilsen har været en krydsning imellem en brøleabe og et pivedyr. Så det har været muntert herhjemme med det nyligt vaccinerede barn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.