Så nåede jeg termin 40+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

Koen.

merichs skriver:

Jeg skal til jordemoder på fredag og snakke om igangsættelse, men håber at ha født inden

og hepper på du føder ind.. God fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

merichs

sophieamalia skriver:

jaaa, helt ærligt! hehe

- syntes nu også min lillemand gerne måtte give nogle tegn, og jeg er endda kun 37+4... U-tålmodigheden længe leve...

Synes ellers selv at jeg har været ret så tålmodig og rimelig afklaret med at gå over tid. Men nu hvor jeg har nået termin og alle bliver ved med at ringe/sms'e om jeg har født, må jeg nok indrømme at tålmodigheden er på afveje

Anmeld

3. oktober 2010

merichs

lillespurv20 skriver:

og hepper på du føder ind.. God fødsel

Takker

Anmeld

3. oktober 2010

CiSo

merichs skriver:

Synes ellers selv at jeg har været ret så tålmodig og rimelig afklaret med at gå over tid. Men nu hvor jeg har nået termin og alle bliver ved med at ringe/sms'e om jeg har født, må jeg nok indrømme at tålmodigheden er på afveje

ja, jeg har også været rimlig afklaret med det hele, og regner også med jeg går over tid.. Så bliver jeg ihvertfald ikke skuffet.

- men ja, når der så lige ligger lidt pres på en, når nu alle er så spændte og hele tiden skriver og ringer, så er det jo klart man selv bliver lidt påvirket af det!

Anmeld

4. januar 2011

Najsen86

Har lige kigget dine mavebilleder igennem, og hvor var du bare smuk gravid

Anmeld

4. januar 2011

B&J

rigtig flot mave... men jeg vil gerne sende dig en masse vee støv så jeres lille pus kan komme ud til jer

Anmeld

4. januar 2011

TbCp

B&J skriver:

rigtig flot mave... men jeg vil gerne sende dig en masse vee støv så jeres lille pus kan komme ud til jer

Hihi det er en gammel tråd fra oktober, så er sikker på hun har født nu

Anmeld

4. januar 2011

B&J

TbCp skriver:

Hihi det er en gammel tråd fra oktober, så er sikker på hun har født nu

hihih ja det havde jeg sikke set men ja håber da også hun har født nu  hihihihih

Anmeld

4. januar 2011

merichs

Najsen86 skriver:

Har lige kigget dine mavebilleder igennem, og hvor var du bare smuk gravid

Tak skal du ha Tog 31 kg på så følte mig ikke lige skide charmerende  

Anmeld

4. januar 2011

merichs

B&J skriver:

hihih ja det havde jeg sikke set men ja håber da også hun har født nu  hihihihih

Jo jo jeg har født

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.