Så nåede jeg termin 40+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

CiSo

merichs skriver:

Tak  Synes ikke det er længe siden jeg gik på barsel så tiden er egentlig gået okay hurtig, men er nok en anelse utålmodig nu

Ja, det forstår jeg da godt.. Nu er du ved vejs ende, og så er der slet ikke tegn på hun vil kigge ud.. hvad er det dog for noget altså..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

merichs

NR3ønskebarn skriver:

Ej hvor er det bare en super flot mave Jeg glæder mig selv til at nå så langt Men jeg må lige vente 6 uger endnu Men du skal da lige have en KÆMPE orkan af vestøv fra mig af da

Knus Sussie 33+6

Mange tak  Ja det er jo helt fantastisk at man endelig er nået så langt

Anmeld

3. oktober 2010

merichs

sophieamalia skriver:

Ja, det forstår jeg da godt.. Nu er du ved vejs ende, og så er der slet ikke tegn på hun vil kigge ud.. hvad er det dog for noget altså..

Ja helt ærlig, hvad bilder hun sig ind  Hun kunne i det mindste give tegn til at komme ud meget snart

Anmeld

3. oktober 2010

Koen.

Woow hot mama bliver du altså bare meeeen kan du ikke skynde dig og føde inden fredag for der tager vi til sjælland en uge og vil så gerne se vidunderet Ikke for at presse dig

Anmeld

3. oktober 2010

merichs

lillespurv20 skriver:

Woow hot mama bliver du altså bare meeeen kan du ikke skynde dig og føde inden fredag for der tager vi til sjælland en uge og vil så gerne se vidunderet Ikke for at presse dig

Haha jeg skal gøre alt hvad jeg kan  Selvom kæresten mener jeg skal vente til på søndag så datoen bliver nem at huske

Anmeld

3. oktober 2010

Koen.

merichs skriver:

Haha jeg skal gøre alt hvad jeg kan  Selvom kæresten mener jeg skal vente til på søndag så datoen bliver nem at huske

hihi, ja det kunne være en fed dato at føde på har dog computeren med, så må bare oppe mig og huske at tjekke den

Anmeld

3. oktober 2010

merichs

lillespurv20 skriver:

hihi, ja det kunne være en fed dato at føde på har dog computeren med, så må bare oppe mig og huske at tjekke den

Jeg skal til jordemoder på fredag og snakke om igangsættelse, men håber at ha født inden

Anmeld

3. oktober 2010

Mor-til-asta-09

flot mave...

Masser af ve-støv til dig

Anmeld

3. oktober 2010

merichs

forældre-til-Asta skriver:

flot mave...

Masser af ve-støv til dig

Tak skal du ha  Håber snart det virker med alt det vestøv

Anmeld

3. oktober 2010

CiSo

merichs skriver:

Ja helt ærlig, hvad bilder hun sig ind  Hun kunne i det mindste give tegn til at komme ud meget snart

jaaa, helt ærligt! hehe

- syntes nu også min lillemand gerne måtte give nogle tegn, og jeg er endda kun 37+4... U-tålmodigheden længe leve...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.