Skrald (Ikke om børn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. juli 2008

Tynen

Er vi de eneste der er ved at drukne i skrald sidst på ugen?

Jeg fatter seriøst ikke hvor alt det skrald kommer fra?!!
Og så hver uge!

Selvom vi sorterer og virkelig tænker over hvor meget vi smider ud, er det hver uge med nedrullede gardiner og bestikkelse på skraldespanden at vi belurer den stakkels, forslæbte skraldemand hente vores overfyldte sække - IGEN!!8(

Er vi de eneste emballagesvin eller hvad?
Havde bare håbet at vi kunne undgå at skulle købe en dyr container.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2008

Rasmine

Nej, vi druknede også i skrald inden vi fik den container.
Aner heller ikke hvor alt det skrald kommer fra, men det hober sig bare op.

Og ja, man er pisse nervøs for at de skrappe skraldemænd ikke gider tage det med, fordi der er for meget i sækken.
:$

Anmeld

29. juli 2008

Plysbjørnen

Tynen skriver:

Er vi de eneste der er ved at drukne i skrald sidst på ugen?

Jeg fatter seriøst ikke hvor alt det skrald kommer fra?!!
Og så hver uge!

Selvom vi sorterer og virkelig tænker over hvor meget vi smider ud, er det hver uge med nedrullede gardiner og bestikkelse på skraldespanden at vi belurer den stakkels, forslæbte skraldemand hente vores overfyldte sække - IGEN!!8(

Er vi de eneste emballagesvin eller hvad?
Havde bare håbet at vi kunne undgå at skulle købe en dyr container.

hm her druknede vi også, men vi bestilte en større skraldespand, så vi fik en container på 240 litter i stedet for den normale pose på 110 liter så nu smider vi alt det ud vi lyster...

Betina

Anmeld

29. juli 2008

Helle30

Vi drukner også, og jeg fatter heller ikke, hvor skraldet kommer fra.
Vi har en container, som bliver tømt hver 14. dag, men vi har netop fået et tilbud fra skraldefirmaet, hvor vi fra efteråret kan få en større container uden ekstraomkostninger for ombytningen. Det har vi taget imod.
Desuden prøver vi at holde mængden nede ved at samle f.eks mælkekartoner, cornflakespakker og andet papaffald og så brænde det af i en tønde indimellem.

- Helle, som har haft besøg af skraldebilen hér til morgen

Anmeld

29. juli 2008

ivfmarie

Vi deler skraldecontainer med naboen.. skøn de ikke får meget plads i den :$
Jeg smider ca tre (!!) proppede skraldeposer (af de dyre med hank fra Netto) i containeren om dagen, og når den er fyldt, er der kun lige tre små forkrøblede poser fra naboen i....
Vi er de ubestridt største skraldesvin i området - men at spise med to små unger giver bare så ufattelig meget skrald!

Anmeld

29. juli 2008

Ny mor

Puhhh, det er et bøvl hver uge. Vi må nærmest vacumpakke ble-poserne og alt bliver mast totalt inden det kommer i bøtten. Pizza-bakker gør vi våde, så fylder de ikke ret meget. Hvis det brænder helt på låner vi plads i genboens skraldespand......
Birgitte (som heldigvis får ny større skraldespand til okt.)

Anmeld

29. juli 2008

Loggidut

ja vi drukner sgu også!

her er det så bare lillemor som drøner på formulderen, igen og igen, og tænk, jeg kommer lige derfra.

vi kan aldrig bare bruge vores trailer, for den skal altid tømmes!

når vi snakker om alm. skrald, affald, ja så er det mandens ansvar, han bestikker troligt skraldebørgerne igen og igen...og de henter troligt!

så vi er nogle rigtige svin her :$

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.