Indsprøjtninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

Carina1977

mortilflere skriver:

Min mund er lukket LOL  

Jeg er heller ikke derinde

hmm kan du godt holde mund?  ej pjat til side *griner*

Ja ved godt at den ene af de hjemmesider jeg kom på stadig er der, men den holder jeg mig lige fra hehe. Så er det jo godt der findes andre sider. Synes godt om at være herinde, og ikke være så kendt  

Hvordan går du og har det? Du er en af dem jeg husker tydelig.....ved ikke helt hvorfor, men det gør jeg  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

mortilflere

Carina1977 skriver:

hmm kan du godt holde mund?  ej pjat til side *griner*

Ja ved godt at den ene af de hjemmesider jeg kom på stadig er der, men den holder jeg mig lige fra hehe. Så er det jo godt der findes andre sider. Synes godt om at være herinde, og ikke være så kendt  

Hvordan går du og har det? Du er en af dem jeg husker tydelig.....ved ikke helt hvorfor, men det gør jeg  

Det ved jeg heller ikke LOL 

Jeg har det ok mor til 4 osv 

hjælper din behaldning ???

Hvor gammel er mark nu hmmm ca 11-  12 ??

Anmeld

3. oktober 2010

Carina1977

mortilflere skriver:

Det ved jeg heller ikke LOL 

Jeg har det ok mor til 4 osv 

hjælper din behaldning ???

Hvor gammel er mark nu hmmm ca 11-  12 ??

Jeg ved ikke om behandlingen hjælper, for jeg skal først starte på medicinen på tirsdag om 1 uge....men jeg håber det.

Nej så gammel er Mark ikke endnu....han er kun 10 år

Jeg kan godt huske at du fik et barn mere, men ikke lige at du skulle have 4 børn. De 2 ældste må da også være store nu....er de ik?

Anmeld

3. oktober 2010

mortilflere

Carina1977 skriver:

Jeg ved ikke om behandlingen hjælper, for jeg skal først starte på medicinen på tirsdag om 1 uge....men jeg håber det.

Nej så gammel er Mark ikke endnu....han er kun 10 år

Jeg kan godt huske at du fik et barn mere, men ikke lige at du skulle have 4 børn. De 2 ældste må da også være store nu....er de ik?

Nåååååååå "kun" ti LOL

Jo jo Vi har dem i alle aldre LOL

Emil på 17

Julie på 14

Benjamin på 6 (7 om et par mdr )

Alberte på 5 

Hun er født på Emil´s fødselsdag , så blev ringen sluttet

Alberte er handicappet uden de ved hvad hun fejler , hun har pysiske problemer , er udviklings hæmmet , pysiskmotordisk reataderet  og skøn med et meget lille søvn behov LOL i denne uge har hun ikke sovet i 4 nætter , men er dejlig fræk

Hun er meget sencibel , for alle indtryk ind på lystavlen men kan ikke rulle det ..

Jeg har jævnligt fat i den bluse i gav mig LOL da jeg blev 30år 

Anmeld

3. oktober 2010

Carina1977

mortilflere skriver:

Nåååååååå "kun" ti LOL

Jo jo Vi har dem i alle aldre LOL

Emil på 17

Julie på 14

Benjamin på 6 (7 om et par mdr )

Alberte på 5 

Hun er født på Emil´s fødselsdag , så blev ringen sluttet

Alberte er handicappet uden de ved hvad hun fejler , hun har pysiske problemer , er udviklings hæmmet , pysiskmotordisk reataderet  og skøn med et meget lille søvn behov LOL i denne uge har hun ikke sovet i 4 nætter , men er dejlig fræk

Hun er meget sencibel , for alle indtryk ind på lystavlen men kan ikke rulle det ..

Jeg har jævnligt fat i den bluse i gav mig LOL da jeg blev 30år 

Går hun så i en special børnehave eller passer du hende selv? På trods af sit handicap, så har hun det vel godt? Som du ved har jeg jo selv søskende, der er udviklingshæmmede, så kan godt lidt følge, hvad det  vil sige

trøjen fra din 30-års fødselsdag....jeg kan slet ikke huske den. Jeg er vist ved at blive gammel  

Anmeld

4. oktober 2010

mortilflere

Carina1977 skriver:

Går hun så i en special børnehave eller passer du hende selv? På trods af sit handicap, så har hun det vel godt? Som du ved har jeg jo selv søskende, der er udviklingshæmmede, så kan godt lidt følge, hvad det  vil sige

trøjen fra din 30-års fødselsdag....jeg kan slet ikke huske den. Jeg er vist ved at blive gammel  

Hun går i speciel børnehave , www.lucernevejen.randers.dk .

Jeg er lige ophængt så skriver senere eller i morgen

Anmeld

11. oktober 2010

Fisk

På Scleroseforeningens hjemmeside kan man stille spørgsmål til et helt panel af eksperter og også læse andres spørgsmål og svar. Her fx. et spørgsmål om nåleangst:

http://www.scleroseforeningen.dk/Spoerg-eksperterne/Spoergsmaal/Sygeplejerske/Injektion/2009-11-22-12423%2005%2019.aspx

Scleroseforeningens medlemmer kan også gratis søge hjælp hos foreningens psykologer, der er vant til mange forskellige problemstillinger også nåleangst.

Anmeld

12. oktober 2010

mahanna

hejsa

jeg kan godt forstå din frygt for at skulle stikke dig selv, blev selv ramt af frygten, da jeg i en månede skulles stikkes af en hjemme sygeslejske eller mig selv og jeg vil sige at den første når der er den værste, men det gør faktisk mindrer ondt når du selv gør det ind når en anden gør det, lad hjemme sygeplejsken oplærer dig en dag og tving dig selv til at prøve bagefter du kan øve med saltvand, det giver en kæmpe selv kontrol og frihed for at ha hjemme sygeplejsken randene, er et helvede man er bundet på en måde der er meget belastene, så længe man kan slippe er det en fordel synds jeg. håber at du prøver det jeg kan kun anbefale det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.