Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja hun er en rigtig lækker en.
det kan i jo bare være sååå stolte af
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hoooold nu k**t hvor er hun en lækkerbisken søde!! Og kan da slet ikke forstå hun allerede er så stor.. Sikke da som tiden går..
FrkT skriver: Jo hun er super kær Ja, syntes også det så ret langt ud, hehe.... Sjovt hun sådan skifter hårfarve. Hvad farve hår havde du og Daniel da I var små?
Jo hun er super kær
Ja, syntes også det så ret langt ud, hehe....
Sjovt hun sådan skifter hårfarve. Hvad farve hår havde du og Daniel da I var små?
jeg havde helt lyst hår, så tror også det bliver der hun ender
tak for alle Jeres søde kommentarer
sidder jo her som den stolte mor og sluger hvert et rosende ord RÅT
Sikke en sprød kost! Hun er bare så fin... mit hjerte smelter!
Zette skriver: Sikke en sprød kost! som snart skal ud og rejse! Hun er bare så fin... mit hjerte smelter!
Sikke en sprød kost! som snart skal ud og rejse! Hun er bare så fin... mit hjerte smelter!
Åhh hvor er hun sød Og sikke stor hun er blevet Jeg er HELT tosset med det sengetøj normalt kan jeg slet ikke lide det men det nok fordi jeg ikke bryder mig om det til drenge.
Dejlig dejlig lækker lille tøs.. Nej hvor tidengår hurtigt 7½ måned? wauw Dejlig billed spam smukke..
Nåååårh, hvor er hun bare nuller!!! Supersødt de billeder i barnevognen! Og hvor har hun lækkert langt fehår!!!
Knus
Rosa
Caroline86 skriver: jeg havde helt lyst hår, så tror også det bliver der hun ender
Ja det gør det sikkert Du har jo også lyst hår nu.
Både Jens og jeg er også blonde og har været det hele vores liv, så mon ikke vi også får blonde bebser
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128