MAX billedspam!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.368 visninger
56 svar
0 synes godt om
2. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Så er tiden vist inde til at I lige får en dosis Laura

Hun er nu 7½ måned og endnu mere fantastisk end hun plejer! Gider ikke engang beskrive hvor fantastisk, dygtig og lækker hun er for så stopper jeg aldrig igen

Men Her får I lige billeder fra den sidste måneds tid:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

FrkT

Århhhh hvor er hun altså bare skøn, søde.....  Skal hun til at være langhåret? Hun har faktisk pænt langt hår af en på hendes alder at være (i hvert fald i forhold til dem jeg har kendt)..... er vild med det første billede hvor hun sover, nårhhh

Anmeld

2. oktober 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Hvor er hun dog nuser!!!

Hvor er den fine taske fra Katvig fra? Har aldrig set den i lilla før.

Anmeld

2. oktober 2010

dorthemus

Nej hvor er hun dog sød...lille skattepige

Anmeld

2. oktober 2010

NatasjaL

hvor er hun bare LÆKKER!

Anmeld

3. oktober 2010

Moderator

FrkT skriver:

Århhhh hvor er hun altså bare skøn, søde.....  Skal hun til at være langhåret? Hun har faktisk pænt langt hår af en på hendes alder at være (i hvert fald i forhold til dem jeg har kendt)..... er vild med det første billede hvor hun sover, nårhhh

JAH, hun skal da have sin lange lyse prinsesse krøller Nu har hun afprøvet kort mørkt hår, og mellemlangt rødt! Nu vil hun have langt lyst

Det er faktisk så langt at det boltrer sig ned over hendes nakke og ned på ryggen når det er vådt!!!

Og ja... hun er riiiiiimlig skøn, ikke!? tak, putte!

Anmeld

3. oktober 2010

Moderator

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Hvor er hun dog nuser!!!

Hvor er den fine taske fra Katvig fra? Har aldrig set den i lilla før.

den hang pludselig i "Ønskebørn" i Hillerød og så sagde jeg HAPS! Jeg har nemlig heller ikke set den i lilla før og den skal jo passe til hendes dyne!!!

Anmeld

3. oktober 2010

Malene84

Caroline86 skriver:

Hun er nu 7½ måned og endnu mere fantastisk end hun plejer! Gider ikke engang beskrive hvor fantastisk, dygtig og lækker hun er for så stopper jeg aldrig igen

eeeeeej men altså for fanden (blir nødt til at bande), nøøøøj hvor er hun bare alt for cute. Hun har nogle skønne udtryk!!! Jeg sys hun ligner dig helt vildt. Hun må da være en rigtig god combi! Nu husker du lige, at hun jo er afsat  så opdrag hende lige ordentligt!!! Fnis. I får så mange problemer med at holde hende hjemme når hun bliver teen - hahaha!!! Charmetrold!

Anmeld

3. oktober 2010

Mor-til-asta-09

Caroline86 skriver:

Hvor er hun fantastisk og se på

HVor søren har du fundet de lange sengerand henne?? jeg kunne kun finde de korte...

Anmeld

3. oktober 2010

Moderator

Malene84 skriver:

eeeeeej men altså for fanden (blir nødt til at bande), nøøøøj hvor er hun bare alt for cute. Hun har nogle skønne udtryk!!! Jeg sys hun ligner dig helt vildt. Hun må da være en rigtig god combi! Nu husker du lige, at hun jo er afsat  så opdrag hende lige ordentligt!!! Fnis. I får så mange problemer med at holde hende hjemme når hun bliver teen - hahaha!!! Charmetrold!

taaaak, smukke!!

Ja, hun ligner mig mere og mere!

Jeg skal gøre mit bedste for at opdrage hende ordetnligt, men hun har jo allerede MEGET sin egen vilje, så det er ikke sikkert hun lytter efter alligevel hæhæhæ! Ej, hun er SKØN! og hun kommer ALDRIG til at rende med drenge!!!! NÅ...

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.