Hvilken baby ble foretrækker du ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.349 visninger
20 svar
0 synes godt om
2. oktober 2010

thilde-tusindfryd

Hvilken type new born bleer har I bedst erfaring med ?

Jeg sidder med nogle eksemplarer af Pampers og Libero. De ligner jo meget hinanden, men er en smule forskellige. Pampers er lidt smallere på midten, dvs i selve skridtet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

Koen.

Vi bruger kun Pampers, vi brugte libero den første uge, men prinsessen tissede igennem konstant

Anmeld

2. oktober 2010

Koen.

Lærke er en lang, slank pige, derfor bruger hun stadig new born selvom hun er 5 snart 6mdr (bare hvis du undrede dig )

Anmeld

2. oktober 2010

K&S

Hejsa

Hvis valget står mellem Pampers og Libero, vil jeg helt sikkert foretrække Libero Newborn - jeg havde også nogle prøvepakker af begge slags, men kunne slet ikke lide Pampers, Anton tissede igennem dem hele tiden...!

Nu bruger vi 2´er bleer og køber änglemarks fra Super Brugsen - de er meget blødere end Liberos 2´er bleer og har en super pasform til vores lille mand, men det er jo meget forskelligt fra barn til barn  

Katja

Anmeld

2. oktober 2010

SHERO

Brugte huggies og libero, synes ikke rigtig nogen af dem var gode, trolden tissede i gennem hele tiden...

Anmeld

2. oktober 2010

Mira0911

Aaaargh.... Nå da Julie var mindre brugte vi Libero New Born..

Anmeld

2. oktober 2010

loppen82

Vi brugte både Pampers, Libero og Huggies. Og af de 3 var det Pampers og Huggies vi havde bedst erfaring med og det er det stadigvæk.

Anmeld

2. oktober 2010

Maddox

Vi brugte Pampers da han var helt lille, fordi jeg synes at Libero var for voldsomme (mellem benene)..

Vi har siden brugt Libero i en periode, men er nu vendt tilbage til Pampers, fordi jeg synes deres UPandGO bleer føles mere behagelige for bassen, frem for Libero's

Anmeld

2. oktober 2010

Pige2009

Her er det Libero der er den bedste...

Anmeld

2. oktober 2010

twinboys

Her var det Libero der var den bedste...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.