Hvilken baby ble foretrækker du ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. oktober 2010

Lunae

Vi er lige gået op til str 2, men kan virkelig ikke finde nogle gode! Hvilke brugte i der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

thilde-tusindfryd

K&S skriver:

Hejsa

Hvis valget står mellem Pampers og Libero, vil jeg helt sikkert foretrække Libero Newborn - jeg havde også nogle prøvepakker af begge slags, men kunne slet ikke lide Pampers, Anton tissede igennem dem hele tiden...!

Nu bruger vi 2´er bleer og køber änglemarks fra Super Brugsen - de er meget blødere end Liberos 2´er bleer og har en super pasform til vores lille mand, men det er jo meget forskelligt fra barn til barn  

Katja

Bruger I to bleer ? altså på een gang ?

Anmeld

2. oktober 2010

millesofie

thilde-tusindfryd skriver:

Hvilken type new born bleer har I bedst erfaring med ?

Jeg sidder med nogle eksemplarer af Pampers og Libero. De ligner jo meget hinanden, men er en smule forskellige. Pampers er lidt smallere på midten, dvs i selve skridtet.

vi var så glade for huggies de var så bløde og så gode i pasformen og så holdte de hende tør og hun blev ikke rød af dem som hun gjorde af libero

Anmeld

2. oktober 2010

thilde-tusindfryd

loppen82 skriver:

Vi brugte både Pampers, Libero og Huggies. Og af de 3 var det Pampers og Huggies vi havde bedst erfaring med og det er det stadigvæk.

Hvor køber man Huggies ?

Jeg ved, man kan få Libero i Kiwi. Købte lige en pakke idag, fordi jeg var nysgerrig. Det kostede kun 29,95 eller sådan deromkring, for 28 stk.Det synes jeg er dejlig billigt. Og så har de sådan en rabatordning, at man får hver fjerde pakke gratis. Det er vist den eneste new born de har. Den hedder babysoft og er uden lotion osv. og er svanemærket. Det er vigtigt for mig. 

Hvem forhandler Pampers ? Fakta ? Føtex ?

Anmeld

2. oktober 2010

millesofie

Bruger I to bleer ? altså på een gang ?

jeg tror hun mener nr 2 i str ble

Anmeld

2. oktober 2010

millesofie

Hvor køber man Huggies ?

Jeg ved, man kan få Libero i Kiwi. Købte lige en pakke idag, fordi jeg var nysgerrig. Det kostede kun 29,95 eller sådan deromkring, for 28 stk.Det synes jeg er dejlig billigt. Og så har de sådan en rabatordning, at man får hver fjerde pakke gratis. Det er vist den eneste new born de har. Den hedder babysoft og er uden lotion osv. og er svanemærket. Det er vigtigt for mig. 

Hvem forhandler Pampers ? Fakta ? Føtex ?

vi købte huggies i superbrugsen, kvikly, føtex, bilka osv de kan fås næsten alle steder

Anmeld

2. oktober 2010

thilde-tusindfryd

Fisenberg skriver:

vi købte huggies i superbrugsen, kvikly, føtex, bilka osv de kan fås næsten alle steder

Hm, jeg handler ikke nogen af de steder  Det må jeg jo så måske til, ind imellem. Hvad er prisen på Huggies ?

Indtil videre er der 5 der stemmer for Libero og 3 der stemmer for Pampers. Og så 2-3 der stemmer for Huggies, og så var der lige Änglemarks fra Superbrugsen/Kvickly.

Anmeld

2. oktober 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Vi har til begge børn brugt Libero - den store tissede igennem Pampers HVER gang, og siden da har de ikke været i brug. Jeg har aldrig oplevet at de har tisset igennem Libero!

Efter Frederikke er blevet større (3 mdr), er vi blevet anbefalet Aldi's bleer, men de gav en fugtig numse - svamp og numsen blev ild rød, så nu er vi gået tilbage til Libero, som bare er helt igennem fantastisk efter min mening!

Anmeld

2. oktober 2010

thilde-tusindfryd

Det er sjovt, at der er så forskellige menninger, og endda med samme argumenter. Altså at barnet tisser igennem. Enten den ene eller den anden.

Hvordan kan det være ? Er det et spm om, hvor brede de er forneden og at det skal passe til barnet, fordi tissen ellers siver ud der, hvor der ikke er noget sugende ? Altså at det afhængere af, hvor langt benene sidder fra hinanden hos barnet ?

Anmeld

2. oktober 2010

NatasjaL

vi brugte libero nummer 1 og 2, da begge unger skulle op i 3'eren begyndte vi at købe de billige, lidt pt bruger vi bleer fra rema, de er super gode!

syns ikke libero er de bedste bleer man kan få, de tisser nemt igennem og så lugter det rigtig fælt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.