og nøj hvor jeg næsten ikke orker det...hold da op...jeg er så træt af at være på konstant at mine ben slæber hen over jorden...
heldigvis er manden jo så 110% på lige som mig, når han kommer fra job, og det er sgu lidt synd for ham, for han går trods alt ude i solen hele dagen...men ingen brok fra ham af, han tager alt af sig selv, heldigvis for mig da!
og alligevel føler jeg mig bare så brugt når dagen er omme? jeg fatter det bare ikke, der er mange der har det meget hårdere, og har meget mere syge børn end jeg har, så jeg skammer mig sgu lidt over at være så udmattet!
tidligere brækkede hun lige alt hendes panodil junior op, altså det flydende, så derfor kom mine tumpede ? omkring panodil til numsen jo.
men for fanden, hvad er det nu for noget gratværk...lol, de der til numsen, er jo nærmest projektiler når man har stoppet sådan en i røven på ungen...de skyder dem da lige tilbage hvor de kommer fra!
så kan man stå der for anden gang og fedte med den samme pille, fordi man er en nærigrøv, ja hellere have lort på fingrene da...lol...
aj de numse-piller blier aldrig gode venner med mig, selv om jeg tror jeg er nød til at konventere over til dem.
nå madammen er endelig gået kold, og nu mangler vi så bare jeg fedter min svedige bagdel i seng!
gaaab, jeg er godt nok brugt for i dag!
plidder pladder herfra, savner jer sørme bare de her dage hvor jeg ikke rigtig kan være med ved puteren!
Anmeld