Dagens kageaktivitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.162 visninger
17 svar
0 synes godt om
2. oktober 2010

Manakauapo

Hvad har I gang i af spændende projekter?

Jeg er ved at bage sukkerbrødsbunde, lave blåmousse og lys chokolademousse. Skal senere hen og lave palmin smørcreme og pynte den! Bare for at øve mig lidt  haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

Fines mor

Kageteenageren skriver:

Jeg er ved at bage sukkerbrødsbunde, lave blåmousse og lys chokolademousse. Skal senere hen og lave palmin smørcreme og pynte den! Bare for at øve mig lidt  haha

Intet, så absolut intet;-))) Hvordan gik det med din sko?

Anmeld

3. oktober 2010

Manakauapo

Haha... Har ikke rigtig fået taget mig sammen til at lave den færdig! Det bliver den vel nok på et tidspunkt... Bare ikke lige idag

Anmeld

3. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Kageteenageren skriver:

Haha... Har ikke rigtig fået taget mig sammen til at lave den færdig! Det bliver den vel nok på et tidspunkt... Bare ikke lige idag

Desværre ingenting. Ville have lavet en babykage/mavekage til min svigerinde, men hun har desværre aborteret.

Nu er jeg så småt igang med at lave en baby uro til Caroliens lille Laura. Dog en ægte en, og ikke kage

Anmeld

3. oktober 2010

twinboys

Kageteenageren skriver:

Glæder os til at se billeder

Anmeld

3. oktober 2010

Dot D

Har lige lavet endnu en Hello Kitty kage færdig

Anmeld

3. oktober 2010

Anasmor

Har lavet bryllupskage til Tina og pige muffins til Anne Dorthe

Anmeld

3. oktober 2010

iris-mor

Hvor godt du er klar igen. Har savnet dine kager

Anmeld

3. oktober 2010

Pige2009

Nu er jeg meget grøn i det her stadigvæk, men jeg tror jeg i næste uge vil forsøge mig med en Mariehønekage som en prøve til Lauras 1 års fødselsdag

Anmeld

3. oktober 2010

iris-mor

Jeg har så en syg mand, som jeg kun ser når jeg bringer ham mad, panodil og vand og to pylrede unger, så jeg er godt nok glad for jeg ikke havde et kage projekt denne weekend.

Glæder mig allerede nu til at skulle op og slappe af i min seng. Hatten af for enlige forældre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.