Sprøjtepose i Ikea;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.939 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. oktober 2010

Fines mor

Jeg har lige købt en sprøjtepose med tyller i Ikea for 39 kr.  I Pakken var der også sådan en kæmpe "ostehøvl" som man kan skære kager over med, og en fin dejskraber ;-)

Bare lige et tips, hvis ikke man vil give så mange penge for lidt udstyr til kagepynt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

Kløver

Fines mor skriver:

Jeg har lige købt en sprøjtepose med tyller i Ikea for 39 kr.  I Pakken var der også sådan en kæmpe "ostehøvl" som man kan skære kager over med, og en fin dejskraber ;-)

Bare lige et tips, hvis ikke man vil give så mange penge for lidt udstyr til kagepynt.

ej super god ide, vil da prøve at kigge efter det næste gang. Jeg fandt forresten sådan en drejeskive i træ, hvor man kan sætte kagen på, og så dreje den rundt mens man dekorerer, og tror den kostede en tyver

Anmeld

2. oktober 2010

Manakauapo

Vil lige sige at selve posen er noget værre skrammel! Alt indholdet flyder ud af siden på den... Meget klammo

Men tillykke! Du bliver rigtig glad for tyller

Anmeld

2. oktober 2010

Fines mor

Kageteenageren skriver:

Vil lige sige at selve posen er noget værre skrammel! Alt indholdet flyder ud af siden på den... Meget klammo

Men tillykke! Du bliver rigtig glad for tyller

Det må komme an på en prøve, det skulle jo gerne blive inde i posen *GGGG*

Anmeld

2. oktober 2010

Fines mor

Maja84 skriver:

ej super god ide, vil da prøve at kigge efter det næste gang. Jeg fandt forresten sådan en drejeskive i træ, hvor man kan sætte kagen på, og så dreje den rundt mens man dekorerer, og tror den kostede en tyver

Det kan være man på loppemarked kan finde nogle i hvidt porcelæn?? Det ville være super flot ;-) Lidt gammeldaws..

Anmeld

2. oktober 2010

Kløver

Fines mor skriver:

Det kan være man på loppemarked kan finde nogle i hvidt porcelæn?? Det ville være super flot ;-) Lidt gammeldaws..

ja kunne være, jeg tænkte nu mest på den, i praktisk henseende, da jeg ikke bruger drejefadet til at servere på allligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.