er vi helt fra den??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. juli 2008

Louise mortil4

Ja i går aftes skulle vi hygge i dobbelt sengen. Manden siger så "skal vi ikke gøre dig gravid igen" sprgte ham så om han var helt sikker og om han mente det og det svarede han ja til, spurgte så om han ville ombestemme sig igen i morgen og han siger nej. Grunden til spørgsmålene var at han for under en uge siden sagde det samme men dagen efter var han ikke helt sikker alligevel. Spurgt ham så igen i dag om han var sikker og det er han. Så nu er projekt barn nr 4 skudt igang her hjemme. Er vi helt fra den eller hva, glæder mig til det, men som de andre gange vil jeg ikke gå og vente på det, det kommer når det kommer og ikke før. Men alle de taker der var inden SAen er der stadig, men det skal hwlt sikkert nok gå, Lærke og Liv vil jo nok være 2år inden bebs kommer, så de kan meget mere end Freja kunne da vi fik de små. Vi er dog enige om at dette er vores aller sidste barn, og det har jeg det egentlig ok med, men det er også lidt underligt. Er der forresten nogen derved hvor længe der går inden man får menses igen efter en SA?? undere mig lidt over at det nu er ca 5 uger siden jeg holdet med at bløde og jeg har endnu ikke haft menses.

Knus Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2008

Nadi

Jeg synes da ikke I er helt fra den, hvis det er dét I ønsker :) Synes da bare det er dejligt at I er enige om at det skal ske.

-Nadia

Anmeld

28. juli 2008

Plysbjørnen

Altså normalt ville jeg mene at der ikke burde gå mere end 4 uger alt efter hvor lang din "mellemperiode" er... her har der altid været ca 28 dage i mellem, og er jeg gået en uge over tid, så kom mens altid 28 dage efter at den var startet sidst...

Men held og lykke med projektet...

Betina

Anmeld

28. juli 2008

ivfmarie

Hvor er det dejligt for jer! Pøj pøj med "projektet"

(H)

Anmeld

28. juli 2008

Louise mortil4

min "mellem" periode kan godt variere lidt, men tror jeg kunne mærke ægløsning i sidste uge, så mon ikke den kommer snart, det må vi jo se. Vi tager det som det kommer, dog er det rart at vide 8D

Knus Louise

Anmeld

28. juli 2008

Mie A

Ej hvor dejligt... Held og lykke projekt baby :)

Anmeld

29. juli 2008

Tynen

Held og lykke med projektet!!
Det er da bare vildt spændende :)

Anmeld

29. juli 2008

Louise mortil4

takker, ja det bliver spændene

Knus Louise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.