Ja i går aftes skulle vi hygge i dobbelt sengen. Manden siger så "skal vi ikke gøre dig gravid igen" sprgte ham så om han var helt sikker og om han mente det og det svarede han ja til, spurgte så om han ville ombestemme sig igen i morgen og han siger nej. Grunden til spørgsmålene var at han for under en uge siden sagde det samme men dagen efter var han ikke helt sikker alligevel. Spurgt ham så igen i dag om han var sikker og det er han. Så nu er projekt barn nr 4 skudt igang her hjemme. Er vi helt fra den eller hva, glæder mig til det, men som de andre gange vil jeg ikke gå og vente på det, det kommer når det kommer og ikke før. Men alle de taker der var inden SAen er der stadig, men det skal hwlt sikkert nok gå, Lærke og Liv vil jo nok være 2år inden bebs kommer, så de kan meget mere end Freja kunne da vi fik de små. Vi er dog enige om at dette er vores aller sidste barn, og det har jeg det egentlig ok med, men det er også lidt underligt. Er der forresten nogen derved hvor længe der går inden man får menses igen efter en SA?? undere mig lidt over at det nu er ca 5 uger siden jeg holdet med at bløde og jeg har endnu ikke haft menses.
Knus Louise
Anmeld