nu igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

mor-til-vanessa

Ayasmor skriver:

Er din lille pige blevet frisk igen?? Nogle børn døjer desværre bare lidt mere med ørerne end andre. Min datter er desværre en af dem der døjede meget med dem, og fik også dræn i begge ører da hun til sidst knap kunne afslutte en penicillinkur før hun havde MØB igen. Da det var slemmest var vi oppe på 4 gange på en mdr.. Og nøj hvor var det hårdt, så ikke noget at sige til hvis du er træt af sygdom og udkørt. Håber det allerede er blevet bedre med hende, og ellers bliver det.. Hvis det fortsætter, ville jeg anbefale et smut hos ørelægen. De er meget mere trænet i at se i de små ører, hvor vagtlæger ofte ikke kan se noget fordi at det hele er så småt og de ikke har det rigtige udstyr.. Men det korte og det lange er vist bare et   til dig og god bedring til din smukke datter.

Knus fra en der udemærket ved hvor hårdt det er når de små er så syge..

vi var ved vagtlægen i går som sagde der ikke var noget. men det virker bare som om ´hun har ondt og er iriteret over noget. hvis det ikke er bedre i morgen tager jeg til lægen. for nej det er ikke til at holde ud. er oveni det også selv syg igen.

det må satme også have været hårdt for jer. puh ha 4 gange på en måned. det er ikke menneskeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Ayasmor

mor-til-vanessa skriver:

vi var ved vagtlægen i går som sagde der ikke var noget. men det virker bare som om ´hun har ondt og er iriteret over noget. hvis det ikke er bedre i morgen tager jeg til lægen. for nej det er ikke til at holde ud. er oveni det også selv syg igen.

det må satme også have været hårdt for jer. puh ha 4 gange på en måned. det er ikke menneskeligt

Som mor ved du som regel bedst hvordan din datter har det.. Rigtig god bedring til jer begge.

Ja det var hårdt, men hjalp heldigvis rigtig meget da hun fik lagt dræn i begge ører..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.