nu igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.162 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. oktober 2010

mor-til-vanessa

ja så er vanessa syg igen....for fjerde gang på en måned tror jeg.

vi var lige blevet færdige med møb behandling i tirsdags og nu har hn slet ikke ville sover her til aften. hun har sovet en time med mig og vågnede skrigende op. så måtte lige ringe til vagtlægen og han synes jeg skulle give hende noget panodil og se om det hjalp og hvis det ikke gjorde skulle jeg ringe igen.

er i kbh for at besøge familie og venner og sover i nat hos en veninde som er så sød at cykle helt ind på apoteket efter panodil til stakkels vanessa.

er bare træt af sygdom nu.

er det normalt at møb kommer igen og er der nogle der har gode råd???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. oktober 2010

Miamaja

mor-til-vanessa skriver:

vi var lige blevet færdige med møb behandling i tirsdags og nu har hn slet ikke ville sover her til aften. hun har sovet en time med mig og vågnede skrigende op. så måtte lige ringe til vagtlægen og han synes jeg skulle give hende noget panodil og se om det hjalp og hvis det ikke gjorde skulle jeg ringe igen.

er i kbh for at besøge familie og venner og sover i nat hos en veninde som er så sød at cykle helt ind på apoteket efter panodil til stakkels vanessa.

ahh det er bare haardt naar de smaa er syge og saa tit!!

Sender jer en masse 'bliv rask' tanker her fra, og saa liige et kram for det har man altid bruge naar man er syg

Anmeld

2. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

kan desværre ikke svare på dit spørgsmål, søde!

Ville bare ikke smutte ud af tråden uden lige at sende et kram! håber snart I slipper for mere dum sygdom!

Anmeld

2. oktober 2010

Chamomile

Rigtig god bedring med hende.

Anmeld

2. oktober 2010

Agnete

mor-til-vanessa skriver:

Kram til dig. Det er hårdt, når de små er syge... Da min pige havde MØB første gang, skulle hun igennem to kure, før det gik væk. Hun afsluttede pencillin kur, og da hun stadig havde feber og græd en lille uge senere, var jeg til lægen med hende, og hun havde stadig MØB. Synes du skal få tjekket hendes ører igen. Fortæl lægen, at hun lige har haft MØB. Så kan det være at hun skal gennem en anden pencillin-kur. God bedring til Vanessa.

Kh Agnete

Anmeld

2. oktober 2010

CS

Go bedring med den lille sveske

Skulle have vist du var i KBH så skulle vi da have stukket hovederne sammen og sagt hej

Anmeld

2. oktober 2010

afrobabies

God bedring til hende, håber snart at hun bliver frisk igen

Anmeld

3. oktober 2010

mor-til-vanessa

tak for jeres god bedring og krammer.

vi var til vagtlægen i går morges, fordi hun ikke havde sovet hele natten. men der var ikke noget.

men hun hoster mere og mere og har ikke sovet så godt idag, så må lige have hende en tur til lægen igen i morgen, hvis det ikke bliver bedre.

Anmeld

3. oktober 2010

Ayasmor

mor-til-vanessa skriver:

tak for jeres god bedring og krammer.

vi var til vagtlægen i går morges, fordi hun ikke havde sovet hele natten. men der var ikke noget.

men hun hoster mere og mere og har ikke sovet så godt idag, så må lige have hende en tur til lægen igen i morgen, hvis det ikke bliver bedre.

Er din lille pige blevet frisk igen?? Nogle børn døjer desværre bare lidt mere med ørerne end andre. Min datter er desværre en af dem der døjede meget med dem, og fik også dræn i begge ører da hun til sidst knap kunne afslutte en penicillinkur før hun havde MØB igen. Da det var slemmest var vi oppe på 4 gange på en mdr.. Og nøj hvor var det hårdt, så ikke noget at sige til hvis du er træt af sygdom og udkørt. Håber det allerede er blevet bedre med hende, og ellers bliver det.. Hvis det fortsætter, ville jeg anbefale et smut hos ørelægen. De er meget mere trænet i at se i de små ører, hvor vagtlæger ofte ikke kan se noget fordi at det hele er så småt og de ikke har det rigtige udstyr.. Men det korte og det lange er vist bare et   til dig og god bedring til din smukke datter.

Knus fra en der udemærket ved hvor hårdt det er når de små er så syge..

Anmeld

3. oktober 2010

twinboys

Åhhh nej ikke igen... ønsker hende endnu en god beding og se så at blive frisk...

Du må give hende bio strath

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.