fostervand eller udflåed..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2010

vingummibamse

TrineLærke skriver:

Som trolde_mor siger, så gælder ikke helt de samme regler for dig da du ikke er så langt henne, så hvis du har en anelse om at det er fostervand, så ring hellere.

Men giv lige en update når du har snakket med dem

så har jeg snakket med dem..

hende jeg snakkede med var meget i tvivl om hva hun lige skulle gi mig af råd..

men hun sagde at jeg skulle tage bind på også skulle jeg ringe igen om en time hvis bindet var fuld.. eller hvis mine plukveer to til og blev til veer..

så ja nu for vi at se hva der sker.. men puha er da lidt nervøs.. for hun kunne lige fortælle mig at fostervand godt kan lugte af sæd..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

quar20

Det skal nok gå det er jeg sikker på..

Jeg krydser alt hvad der kan krydses

Anmeld

1. oktober 2010

Papaya

vingummibamse skriver:

ja har godt set at der er oprettet en del andre af de her tråde..

men jeg spøger altså lige hehe..

det siver ud af mig og ja undskyld detaljerne men det lugter af sæd..  og vi har altså ikke haft sex i over en uge..

og har hele dagen haft utrolig mange plukveer ikke noget reglmæssigt eller noget...

men kan de finde ud af det med det samme inde på fødegangen om det er fostervand.. og hvis det ikke er for jeg så lov til at komme hjem igen med det samme eller beholder de mig til i morgen..:?

Hejsa..

Jeg ville faktisk ha spurgt til det samme hvis det ikke er fordi jeg lige har set dit oplæg herinde..

Mit det lugter også lidt af sæd, ved godt det lyder lidt klamt, men sådan er det desværre. Og når jeg løfter eller skubber til noget så mærkes det som om jeg har tisset, men det er ikke tis. Eller når jeg rejser mig op fra sengen mærker jeg også at der kommer noget væske i min trusseindlæg. Jeg er 34+1 synes i jeg skal ringe ind til FG eller skal jeg bare vente på om der kommer veer?? Jeg har nemlig jævnlig plukveer og lidt merende mens smerter..

/Prisana 34+1

Anmeld

1. oktober 2010

vingummibamse

Prisana skriver:

Hejsa..

Jeg ville faktisk ha spurgt til det samme hvis det ikke er fordi jeg lige har set dit oplæg herinde..

Mit det lugter også lidt af sæd, ved godt det lyder lidt klamt, men sådan er det desværre. Og når jeg løfter eller skubber til noget så mærkes det som om jeg har tisset, men det er ikke tis. Eller når jeg rejser mig op fra sengen mærker jeg også at der kommer noget væske i min trusseindlæg. Jeg er 34+1 synes i jeg skal ringe ind til FG eller skal jeg bare vente på om der kommer veer?? Jeg har nemlig jævnlig plukveer og lidt merende mens smerter..

/Prisana 34+1

jeg ringede ind på FG. og fik afvide at fostervand godt kan lugte af sæd..

så syntes du skal prøve at ringe der inde og snakke med dem..

for det du skriver er fuldstændig det samme som hos mig..

Anmeld

1. oktober 2010

Trolde_mor

vingummibamse skriver:

så har jeg snakket med dem..

hende jeg snakkede med var meget i tvivl om hva hun lige skulle gi mig af råd..

men hun sagde at jeg skulle tage bind på også skulle jeg ringe igen om en time hvis bindet var fuld.. eller hvis mine plukveer to til og blev til veer..

så ja nu for vi at se hva der sker.. men puha er da lidt nervøs.. for hun kunne lige fortælle mig at fostervand godt kan lugte af sæd..

Hm.. er da for dårligt at hun ikke ved hvad hun skal give dig af råd

En fra min jordmodergruppe har lige været indlagt pga. mange plukveer og de skyndte sig at få hende ind og give hende vehæmmende. Hvis det nu er fostervandet forstår jeg ikke hun vil have du skal "miste" et helt bindfuld, og vente på veer

Men du må lige give en update søde.. man sidder jo og bliver helt bekymret.. Og syntes da når du ringer igen at du skal stå fast og sige du gerne vil have kørt en strimmel. (nogle ved jo ikke at det i begyndelsen er veer de har og hvis det er fostervandet.... ) bare for en sikkerheds skyld..

Anmeld

1. oktober 2010

Trolde_mor

Prisana skriver:

Hejsa..

/Prisana 34+1

Syntes absolut ikke du skal vente på veer, men derimod ringe til FG og fortælle at du tror dit fostervand er gået og beskrive det for dem, som du har gjort her. Der kan gå lang tid før veerne kommer, efter vandet er gået.. og den lille skulle jo gerne bliver derinde lidt endnu..

Anmeld

1. oktober 2010

vingummibamse

Trolde_mor skriver:

Hm.. er da for dårligt at hun ikke ved hvad hun skal give dig af råd

En fra min jordmodergruppe har lige været indlagt pga. mange plukveer og de skyndte sig at få hende ind og give hende vehæmmende. Hvis det nu er fostervandet forstår jeg ikke hun vil have du skal "miste" et helt bindfuld, og vente på veer

Men du må lige give en update søde.. man sidder jo og bliver helt bekymret.. Og syntes da når du ringer igen at du skal stå fast og sige du gerne vil have kørt en strimmel. (nogle ved jo ikke at det i begyndelsen er veer de har og hvis det er fostervandet.... ) bare for en sikkerheds skyld..

nu er jeg jo anden gangs fødende.. og ja må ærligt indrømme at jeg ikke gir en S*** for deres strimmel..  ja de kan se hun har det godt men så er det vidst også det...

da jeg havde veer med Noah kunne den strimmel ting ikke engang måle dem.. og da den endlig målte dem var de meget kraftiger end hva den kunne måle men fik afvide at det ikke var ordentlige veer.. så jeg har ikke meget til overs for deres strimler..

men nu gør jeg som hun siger også må vi jo så se hva der sker her efter...

Anmeld

1. oktober 2010

Trolde_mor

nu er jeg jo anden gangs fødende.. og ja må ærligt indrømme at jeg ikke gir en S*** for deres strimmel..  ja de kan se hun har det godt men så er det vidst også det...

da jeg havde veer med Noah kunne den strimmel ting ikke engang måle dem.. og da den endlig målte dem var de meget kraftiger end hva den kunne måle men fik afvide at det ikke var ordentlige veer.. så jeg har ikke meget til overs for deres strimler..

men nu gør jeg som hun siger også må vi jo så se hva der sker her efter...

Med den oplevelse kan jeg da godt forstå at du ikke gir meget for sådan en strimmel.. men om ikke andet kan den da registrere hvor ofte du har plukveer, så de kan se om det er lidt voldsomt? Eller om ikke andet mærke på dig, og se om du har åbnet dig..

Som andengangs kan det jo meget vel gå meget stærkere..

Men ja, der er ikke andet for end at prøve at ringe igen når tiden er gået.. Hvad tid er det du skal ringe?

Anmeld

1. oktober 2010

vingummibamse

Trolde_mor skriver:

Med den oplevelse kan jeg da godt forstå at du ikke gir meget for sådan en strimmel.. men om ikke andet kan den da registrere hvor ofte du har plukveer, så de kan se om det er lidt voldsomt? Eller om ikke andet mærke på dig, og se om du har åbnet dig..

Som andengangs kan det jo meget vel gå meget stærkere..

Men ja, der er ikke andet for end at prøve at ringe igen når tiden er gået.. Hvad tid er det du skal ringe?

skal tjeke her om 7 min.. og ja så skal jeg jo så ringe der efter..

Anmeld

1. oktober 2010

Trolde_mor

vingummibamse skriver:

skal tjeke her om 7 min.. og ja så skal jeg jo så ringe der efter..

Okay.. du må lige give en update.. og måske være lidt standhaftig med hende jordmoderen på fødegangen, det er jo din lille baby det omhandler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.